Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Hur skulle din dubbning se ut?

Startat av clash, 21 januari 2006 kl. 01:37:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 augusti 2022 kl. 09:29:31Unga Odette i första Svanprinsessan.

Hennes namn kan jag inte utantill, men nu när du säger det så vet jag vem hon är.

Racnar

Om någon skulle dubba Louis Armstrong vem skulle det vara?

Steffan Rudvall

Citat från: Racnar skrivet 14 augusti 2022 kl. 20:57:47Om någon skulle dubba Louis Armstrong vem skulle det vara?
Kanske Hans Lindgren som var kedjerökare, de rökte inte samma saker men rökte det gjorde dem båda.

Skokaka


Racnar


Skokaka

Citat från: Racnar skrivet 16 augusti 2022 kl. 18:25:19Men han var bara 11 år när Louis Armstrong dog.
Jaså? Jag tänkte på Jan Åström då Louis från Prinsessan och grodan verkar vara döpt OCH inspirerad av Louis Armstrong. Jag antar att antingen gör de en senare dubb där Åström spelar rollen eller så görs en tecknad version av Armstrong (där han spelas av någon annan, förstås) där han kan göra rollen då.

Annars så kanske Allan Svensson skulle funka också, även om han är mer av Sveriges John Goodman... Men jag tycker att han också kunde funka av både förslagen som jag nämnde ovanför...

TonyTonka

Citat från: Racnar skrivet 14 augusti 2022 kl. 20:57:47Om någon skulle dubba Louis Armstrong vem skulle det vara?
Jag vet inte varför, men jag kom och tänka på Steve Kratz när jag läste frågan. ^^
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet 16 augusti 2022 kl. 18:52:27Jag vet inte varför, men jag kom och tänka på Steve Kratz när jag läste frågan. ^^
Hörru, det där låter inte så dumt. :)

Steffan Rudvall


TonyTonka

Citat från: Racnar skrivet 14 augusti 2022 kl. 20:57:47Om någon skulle dubba Louis Armstrong vem skulle det vara?
Jag har ett nytt förslag, nämligen personen som gör rösten i klippet. Tyvärr har jag ingen aning om vem personen i fråga är. :(
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Steffan Rudvall

Citat från: Racnar skrivet 14 augusti 2022 kl. 20:57:47Om någon skulle dubba Louis Armstrong vem skulle det vara?
Jag vet inte varför jag inte kommit på detta tidigare, men Leppe Sundevall. Det var nämligen så att Louis Armstrong var menad som både Kung Louie och Scat Cat.

Zebastian

Citat från: Racnar skrivet 14 augusti 2022 kl. 20:57:47Om någon skulle dubba Louis Armstrong vem skulle det vara?
Om Peps Persson kunde prata svenska så skulle han funka

gstone

Hur skulle ni dubba Mario bros(2023) ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Hur skulle er dubbning av Live Action Pinocchio se ut ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2022 kl. 19:49:05Hur skulle er dubbning av Live Action Pinocchio se ut ?
Roger Storm som Geppetto och Jan Modin som Benjamin Syrsa.