Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Citat från: Erika skrivet Igår kl. 21:37:22Har nu kollat KB:s tidningstjänst, det verkar som endast två avsnitt sändes på Disney XD - de kallas i tv-tablån för Tron: Becks början och Tron: upproret.

Används samma titlar på Disney+?
Bara två avsnitt?  ???

Jag kommer ihåg en reklam för serien på Disney XD med titeln "Tron: Upproret", det måste varit i 2012.

Erika

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 21:42:21Bara två avsnitt?  ???

Jag kommer ihåg en reklam för serien på Disney XD med titeln "Tron: Upproret", det måste varit i 2012.
Aha, Tron: upproret är den svenska titeln på tv-serien? Men då har garanterat fler avsnitt sänds, eftersom jag får 40+ träffar när jag söker på den titeln. 

gstone

Citat från: Erika skrivet Igår kl. 21:48:04Aha, Tron: upproret är den svenska titeln på tv-serien? Men då har garanterat fler avsnitt sänds, eftersom jag får 40+ träffar när jag söker på den titeln.
Resten kanske var textade ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Will Siv

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 22:00:40Resten kanske var textade ;)
nja, inget var textat på Disney XD.

gstone

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 22:02:08nja, inget var textat på Disney XD.
Är du helt säker ? :o
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.