Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Ett 24-faldigt grattis till Skokaka idag, hen leve, hurra!

Lillefot

Grattis till Skokaka på 24-årsdagen, hoppas du får en fin födelsedag.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

Scoobydoofan1

Steffan Rudvall

Ett stort grattis till vår kära @Skokaka på 24 årsdagen! Livet kan vara tufft ibland, men fortsätt kämpa!

gstone

Grattis till den fantastiska  Skokaka  🥳🥳 :D! !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Grattis på 24 årsdagen bästa Skokaka! Hoppas du också får en bra midsommar på födelsedagen ;D

MOA

Detta är det bästa jag kan göra, har inget recept till en riktig tårta
20240621_145355.jpg

MOA

Will Siv

- what.

Skokaka

Tack, alla. :D

Även om det kändes överskuggat att fylla år mitt i midsommar och att jag var snuvig så gick det ändå bra. Vi firade både en midsommar fest och med en jordgubbstårta. :) Tur att midsommar inte alltid är i 21 juni...

Och jag kan inte tro det, jag fick faktiskt en Nintendo Switch, även om han sa att jag inte skulle få så höga förväntningar. :o ;D Nåja, det enda jag behöver göra nu är att veta hur man ska använda den och att köpa spel till den... Vart det nu är... :-\

Så hoppas att ni hade också en bra midsommar, jag kände mig nöjd med födelsedagen denna året. ;D

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 22 juni 2024 kl. 01:56:43Tack, alla. :D

Även om det kändes överskuggat att fylla år mitt i midsommar och att jag var snuvig så gick det ändå bra. Vi firade både en midsommar fest och med en jordgubbstårta. :) Tur att midsommar inte alltid är i 21 juni...

Och jag kan inte tro det, jag fick faktiskt en Nintendo Switch, även om han sa att jag inte skulle få så höga förväntningar. :o ;D Nåja, det enda jag behöver göra nu är att veta hur man ska använda den och att köpa spel till den... Vart det nu är... :-\

Så hoppas att ni hade också en bra midsommar, jag kände mig nöjd med födelsedagen denna året. ;D
Bra att du fick din egna tårta & nu är det bara att skapa ett konto på Nintendo eShop så att du kan köpa vilka spel du vill. Senare presenter väntar på switchen

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 22 juni 2024 kl. 09:54:37Bra att du fick din egna tårta & nu är det bara att skapa ett konto på Nintendo eShop så att du kan köpa vilka spel du vill. Senare presenter väntar på switchen
Så man köper inte bara spel i affärer till det? Eller både det och i Nintendo eShop funkar?

Bib

Citat från: Skokaka skrivet 23 juni 2024 kl. 00:36:58Så man köper inte bara spel i affärer till det? Eller både det och i Nintendo eShop funkar?
Du kan köpa fysiska spel, men de flesta nu för tiden väljer att köpa digitalt via eShop.

Skokaka

Citat från: Bib skrivet 23 juni 2024 kl. 00:55:33Du kan köpa fysiska spel, men de flesta nu för tiden väljer att köpa digitalt via eShop.
Nåja, det skadar väl inte att försöka.