Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Ett 24-faldigt grattis till Skokaka idag, hen leve, hurra!

Lillefot

Grattis till Skokaka på 24-årsdagen, hoppas du får en fin födelsedag.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

Scoobydoofan1

Steffan Rudvall

Ett stort grattis till vår kära @Skokaka på 24 årsdagen! Livet kan vara tufft ibland, men fortsätt kämpa!

gstone

Grattis till den fantastiska  Skokaka  🥳🥳 :D! !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Grattis på 24 årsdagen bästa Skokaka! Hoppas du också får en bra midsommar på födelsedagen ;D

MOA

Detta är det bästa jag kan göra, har inget recept till en riktig tårta
20240621_145355.jpg

MOA

Will Siv

- what.

Skokaka

Tack, alla. :D

Även om det kändes överskuggat att fylla år mitt i midsommar och att jag var snuvig så gick det ändå bra. Vi firade både en midsommar fest och med en jordgubbstårta. :) Tur att midsommar inte alltid är i 21 juni...

Och jag kan inte tro det, jag fick faktiskt en Nintendo Switch, även om han sa att jag inte skulle få så höga förväntningar. :o ;D Nåja, det enda jag behöver göra nu är att veta hur man ska använda den och att köpa spel till den... Vart det nu är... :-\

Så hoppas att ni hade också en bra midsommar, jag kände mig nöjd med födelsedagen denna året. ;D

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 22 juni 2024 kl. 01:56:43Tack, alla. :D

Även om det kändes överskuggat att fylla år mitt i midsommar och att jag var snuvig så gick det ändå bra. Vi firade både en midsommar fest och med en jordgubbstårta. :) Tur att midsommar inte alltid är i 21 juni...

Och jag kan inte tro det, jag fick faktiskt en Nintendo Switch, även om han sa att jag inte skulle få så höga förväntningar. :o ;D Nåja, det enda jag behöver göra nu är att veta hur man ska använda den och att köpa spel till den... Vart det nu är... :-\

Så hoppas att ni hade också en bra midsommar, jag kände mig nöjd med födelsedagen denna året. ;D
Bra att du fick din egna tårta & nu är det bara att skapa ett konto på Nintendo eShop så att du kan köpa vilka spel du vill. Senare presenter väntar på switchen

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 22 juni 2024 kl. 09:54:37Bra att du fick din egna tårta & nu är det bara att skapa ett konto på Nintendo eShop så att du kan köpa vilka spel du vill. Senare presenter väntar på switchen
Så man köper inte bara spel i affärer till det? Eller både det och i Nintendo eShop funkar?

Bib

Citat från: Skokaka skrivet 23 juni 2024 kl. 00:36:58Så man köper inte bara spel i affärer till det? Eller både det och i Nintendo eShop funkar?
Du kan köpa fysiska spel, men de flesta nu för tiden väljer att köpa digitalt via eShop.

Skokaka

Citat från: Bib skrivet 23 juni 2024 kl. 00:55:33Du kan köpa fysiska spel, men de flesta nu för tiden väljer att köpa digitalt via eShop.
Nåja, det skadar väl inte att försöka.