Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Kung Fu Panda 4

Startat av Racnar, 13 augusti 2022 kl. 02:29:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Här kommer äntligen creditlista till Kung Fu Panda 4, som alltså har smygpremiär på lördag på åtminstone en del håll i landet. :)
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/kung-fu-panda4/

Tyvärr finns dock ingen mixtekniker crediterad, men det kanske man kan leva utan (fast mixteknikern ifråga vill förmodligen inte det!)...

Disneyfantasten

Idag såg jag filmen på bio och tycker den var bra och hade även en bra svensk dubbning.

Filmen var bättre än jag hade väntat mig faktiskt.

Förresten var det kanske bara jag som tyckte mig höra Hans Lindgren och Gunnar Ernblad i en liten roll vardera i filmen? (vilket inte kan stämma då båda är bortgångna)

Dessvärre har jag fortfarande inte sett 3an ännu.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 mars 2024 kl. 18:19:59Idag såg jag filmen på bio och tycker den var bra och hade även en bra svensk dubbning.

Filmen var bättre än jag hade väntat mig faktiskt.

Förresten var det kanske bara jag som tyckte mig höra Hans Lindgren och Gunnar Ernblad i en liten roll vardera i filmen? (vilket inte kan stämma då båda är bortgångna)

Dessvärre har jag fortfarande inte sett 3an ännu.
Skickliga imitatörer?