Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 17 januari 2022 kl. 09:10:29
Javisst är Joakim Tidermark Mikaelas bror.

Då stämde det som jag hade på känn.

Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet 17 januari 2022 kl. 03:58:14
Är Mikaela Tidermark Nelson och Joakim Syskon?
Du har rätt det är de som kommer att medverka i nästa avsnitt.


Zebastian

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 17 januari 2022 kl. 16:34:26
Du har rätt det är de som kommer att medverka i nästa avsnitt.
Det måste betyda att jag är synsk!

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Sabelöga

Houba !

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Jag kommer göra som vanligt, alltså att jag väntar med att se avsnittet tills imorgon.  :)

gstone

Joakim Tidermarks bästa roll är Michelangelo.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  1 februari 2022 kl. 22:01:24
Joakim Tidermarks bästa roll är Michelangelo.

Är det en karaktär ur Teenage Mutant Ninja Turtles?

Själv har jag inga erfarenheter av Joakim Tidermarks röst men jag tycker att han är bra under förutsättning att han får roller som han passar till och han ska ha beröm för sitt dubbnings-arbete.

Mikaela Tidermark har däremot en distinkt röst som är lätt att identifiera, hon är bra när hon får roller hon passar till, hon är jättebra som t.ex. Silverdagg i Tingeling-filmerna, Eve i WALL-E, Alana i Den Lilla Sjöjungfrun 3 Sagan om Ariel, Mia, Knaster, Zoey och Cora i Sofia Den Första, Tryffelina Kolaström i Röjar-Ralf, Abigail Callaghan i Big Hero 6, Fru Fru och Dharma Armadillo i Zootropolis, m.fl. (jag är däremot inte riktigt lika imponerad av hennes insatser som Mulan, Snövit eller Jasmine, i synnerhet inte den sistnämnda), i övrigt ska hon ha beröm för sitt dubbnings-arbete.

Jag måste förresten säga att jag blev lite besviken när jag fick veta att Mikaela och Joakim blev nästa gäster, då jag som sagt inte har någon erfarenhet av Joakims röst och Mikaelas röst är distinkt.

Jag hoppas verkligen inte att någon tar illa vid sig ifall de skulle läsa detta, isåfall ber jag så hemskt mycket om ursäkt!

Jag hade hoppats på någon som t.ex. Lizette Pålsson, Myrra Malmberg, Pernilla Wahlgren, Johan Hedenberg, Jan Åström, Fredrik Hiller, Mariam Wallentin, Molly Sandén, Mimmi Sandén, Wiktoria Johansson, Amy Diamond Deasismont, Sandra Caménisch, Anton Olofsson Raeder, Cecilia Wrangel Schoug, Hilda Henze, Therese Reuterswärd, osv.

Nåja, det ska gå ändå, jag kollar in avsnittet imorgon, som sagt förtjänar både Joakim och Mikaela beröm för sitt arbete inom dubbning!  :)

Christian och Linn förtjänar också beröm för sitt goda dubbnings-arbete!  :) (min favorit av Christians roller är nog titelrollen i Andy-serierna)

Apro på det så hoppas jag att Emelie Clausen (som spelade Theia i samma serie) får gästa framöver tillsammans med någon till tjej som spelade en av Ariels systrar (Cecilia Wrangel Schoug, Elina Raeder, Hilda Henze, Anna Engh), jo, Mikaela spelade också en av Ariels systrar så jag kan se detta som en fördel annars, jag tror faktiskt att avsnittet blev bra, jag kollar in det imorgon.

Viktor

Kommer dom göra en ny Kickstarter nu?

Disneyfantasten

Såg det senaste avsnittet ikväll och jag tycker det var jättebra!  :D

Marcusen

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 februari 2022 kl. 22:24:50
Såg det senaste avsnittet ikväll och jag tycker det var jättebra!  :D
Det var dock jättesynd att Bjarne och Hasse inte kunde vara med dessbättre ska de ju vara med i en påtänkt säsong 3

Disneyfantasten

Citat från: Marcusen skrivet  2 februari 2022 kl. 22:27:23
Det var dock jättesynd att Bjarne och Hasse inte kunde vara med dessbättre ska de ju vara med i en påtänkt säsong 3

Jag hoppas att så blir fallet och likaså att flera andra kommer med.

Christian nämnde i videon att han också tänker att han ska ha med Monica Forsberg i ett kommande avsnitt.

Men avsnittet med Mikaela och Joakim var jättebra måste jag säga.  :)

gstone

Joakim Tidermark  verkar som en cool snubbe.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 februari 2022 kl. 22:25:06
Är det en karaktär ur Teenage Mutant Ninja Turtles?

Ja, han spelade honom i den senaste serien.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.