Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Irriterande Karaktärer

Startat av MOA, 13 september 2021 kl. 20:41:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  3 december 2022 kl. 20:41:43Jag gillar i alla fall live-action Lejonkungen

Du har rätt att göra det, och jag har rätt att tycka att den suger skrot! (har fortfarande inte sett den, men utav bilder, klipp, trailers och recensioner så tycker jag inte alls att den ser vidare bra ut)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  3 december 2022 kl. 20:37:44Dom blir dock travilgare mot slutet.

Ja, och det är iallafall en positiv grej.

gstone

Jag  tycker Kusin Larry är Irriterande.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka


MOA

Citat från: Skokaka skrivet 17 februari 2023 kl. 17:43:37Lakitu och Hammer Bro.
Ja han blir man vansinnig på,han e också så svår & besegra
Lakitu e ändå hjälpsam när man råkat illa ut

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 17 februari 2023 kl. 22:22:24Ja han blir man vansinnig på,han e också så svår & besegra
Lakitu e ändå hjälpsam när man råkat illa ut
Hammer Bro bara kastar hammare, och det kan bli svårt att undvika honom.

Lakitu förföljer Mario hela tiden i en nivå, vilket är jobbigt. Men i till exempel Super Mario 64 och Mario Kart är han ganska bättre. Brukade tro att han var god på grund av dessa spelen, eller så fanns det olika av hans art...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 17 februari 2023 kl. 22:24:46Hammer Bro bara kastar hammare, och det kan bli svårt att undvika honom.

Lakitu förföljer Mario hela tiden i en nivå, vilket är jobbigt. Men i till exempel Super Mario 64 och Mario Kart är han ganska bättre. Brukade tro att han var god på grund av dessa spelen, eller så fanns det olika av hans art...
Han e en fiende med 2 sidor

Skokaka


Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 13 december 2022 kl. 11:21:43Jag  tycker Kusin Larry är Irriterande.

Förlåt att jag frågar så sent men vem är Kusin Larry?

MOA

Scat i Dink Den Lilla Dinosaurien e en irriterande retsticka

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 juni 2023 kl. 23:17:00Förlåt att jag frågar så sent men vem är Kusin Larry?
Min gissning är han som ser ut som Kung Louie från Hos Musse, men gstone kanske menade någon annan. Bara en gissning...

gstone

Citat från: Skokaka skrivet  8 juni 2023 kl. 02:06:42Min gissning är han som ser ut som Kung Louie från Hos Musse, men gstone kanske menade någon annan. Bara en gissning...
Nej.

Han är från Kim Possible ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet  8 juni 2023 kl. 12:13:05Nej.

Han är från Kim Possible ;)
Åh! Den Larry. Kusin Stanley är också en irriterande kusin.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  8 juni 2023 kl. 18:28:16Åh! Den Larry. Kusin Stanley är också en irriterande kusin.

Vilken karaktär är Kusin Stanley?

MOA

Gillar int nån karaktär i Katten Eek