Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

#600
Citat från: gstone skrivet 14 augusti 2022 kl. 19:34:00Jag mår jätte dåligt

(Här var det tidigare en bild). /Erika
You serious?

Lilla My


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag vill gnälla på messiah.

Varför kommer han aldrig.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 15 augusti 2022 kl. 08:18:02Jag vill gnälla på messiah.

Varför kommer han aldrig.
Är du kristen?

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 15 augusti 2022 kl. 12:29:22Är du kristen?
Jag tycker bra synd om alla som väntar på honom.

Kan han inte komma någon.

Han borde räddat  judarna under andra världskriget >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TonyTonka

Jag vill gnälla på att det är lite för varmt, håller på att svettas ihjäl här. :/
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 16 augusti 2022 kl. 16:42:22Jag vill gnälla på att det är lite för varmt, håller på att svettas ihjäl här. :/

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv, det är för mycket värme, vi behöver mera regn!

20 grader tycker jag är en mer lagom temperatur, om det är för varmt kan man bli så trött att man knappt orkar röra sig, prata eller ens tänka och allt det behöver man, dessutom så kan man svättas vilket gör det besvärligt att ta på och ta av sig kläderna!

Detta beror på att vår jord har alldeles för många människor och är snart uppe i 8 miljarder, absolut värst är det i Asien som täcker 60% av jordens befolkning med 4.7 miljarder människor, tätt följd av Afrika som hyser 1.4 miljard människor, Nordamerika har nästan 374 miljoner människor, Sydamerika har över 438 miljoner människor, Oceanien har 44 miljoner människor och Europa har 750 miljoner människor, överbefolkningen av människor, jordbruksmark, betesmarker och bostäder på jorden är det stora problemet med världen idag, med alltifrån tjuvjakt, hämndjakt, regnskogsskövling, förstörelser av djurens levnadsområden, naturkatastrofer, torrperioder, strömavbrott, global uppvärmning, trängsel, mord, skadegörelser, fragmenteringar, sabotage, förgiftningar, råttinvationer av brunråttor, sjukdomar, osv. (det hade räckt med max 1.5 miljard människor på jorden tycker jag)

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 augusti 2022 kl. 16:57:51Jag kunde inte ha sagt det bättre själv, det är för mycket värme, vi behöver mera regn!

20 grader tycker jag är en mer lagom temperatur, om det är för varmt kan man bli så trött att man knappt orkar röra sig, prata eller ens tänka och allt det behöver man, dessutom så kan man svättas vilket gör det besvärligt att ta på och ta av sig kläderna!

Detta beror på att vår jord har alldeles för många människor och är snart uppe i 8 miljarder, absolut värst är det i Asien som täcker 60% av jordens befolkning med 4.7 miljarder människor, tätt följd av Afrika som hyser 1.4 miljard människor, Nordamerika har nästan 374 miljoner människor, Sydamerika har över 438 miljoner människor, Oceanien har 44 miljoner människor och Europa har 750 miljoner människor, överbefolkningen av människor, jordbruksmark, betesmarker och bostäder på jorden är det stora problemet med världen idag, med alltifrån tjuvjakt, hämndjakt, regnskogsskövling, förstörelser av djurens levnadsområden, naturkatastrofer, torrperioder, strömavbrott, global uppvärmning, trängsel, mord, skadegörelser, fragmenteringar, sabotage, förgiftningar, råttinvationer av brunråttor, sjukdomar, osv. (det hade räckt med max 1.5 miljard människor på jorden tycker jag)

Just det, trafik också!

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet 16 augusti 2022 kl. 16:42:22Jag vill gnälla på att det är lite för varmt, håller på att svettas ihjäl här. :/
Då borde du flytta till Skellefteå - där har det aldrig varit varmare än 20 grader den här sommaren, och de senaste veckorna oftast bara 14 - 15 grader...
(Förutom den där veckan när det var värmebölja i början av sommaren, runt juni - men efter det har det varit ovanligt kallt för årstiden)

Enligt prognosen verkar de dock ha ovanligt varmt just nu, när jag är på konferens i Åkersberga. Här har det dock varit runt 27 grader sedan vi kom hit igår, och känns helt klart ganska varmt.

TonyTonka

Jag vill gnälla på att en massa högljudda ungdomar hänger på en boulplan precis utanför lägenhetshuset där jag bor. Skulle inte bli förvånad om de håller på med knark just nu då det stället blivit ökänt för skumraskaraffärer.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Adam

Citat från: TonyTonka skrivet 18 augusti 2022 kl. 23:57:50Jag vill gnälla på att en massa högljudda ungdomar hänger på en boulplan precis utanför lägenhetshuset där jag bor. Skulle inte bli förvånad om de håller på med knark just nu då det stället blivit ökänt för skumraskaraffärer.
Är detsamma i mitt bostadsområde. Har dessutom funnit en jäkla massa lustgastuber liggandes på marken i området på sistone. Emellertid låter jag de ungdomarna hållas då jag ändå befinner mig inomhus de sena kvällarna. Det är nästan det man måste göra för att inte förstöra sitt rykte och själv hamna i klistret.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

TonyTonka

Citat från: Adam skrivet 19 augusti 2022 kl. 06:50:21Är detsamma i mitt bostadsområde. Har dessutom funnit en jäkla massa lustgastuber liggandes på marken i området på sistone. Emellertid låter jag de ungdomarna hållas då jag ändå befinner mig inomhus de sena kvällarna. Det är nästan det man måste göra för att inte förstöra sitt rykte och själv hamna i klistret.
Oj, är det såpass illa alltså?
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Adam

Citat från: TonyTonka skrivet 19 augusti 2022 kl. 07:05:56Oj, är det såpass illa alltså?
Ja, tyvärr. Jag bor ju trots allt i den moderna förorten. 🤷
(Angående lustgastuber så är det väl bara 4-5 st jag har sett, men det känns trots det som rätt många. Jag bor dessutom i ett ungdomsbostadsområde.)
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

gstone

Jag skulle vilja gnälla på att inte alla bolag ger ut credits till dubbningar !

Jag tycker det är jätte dåligt.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.