Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Toy Story 3

Startat av Elios, 16 oktober 2009 kl. 00:40:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Henrik Karlsson

Toy Story 3 kommer att visas på Svt klockan 16:15 Den 25 December Med Svenskt tal på Svt Barn (barnkanalen) och engelska tal på Svt1

Elios

Citat från: Henrik Karlsson skrivet  3 december 2019 kl. 10:53:19
Toy Story 3 kommer att visas på Svt klockan 16:15 Den 25 December Med Svenskt tal på Svt Barn (barnkanalen) och engelska tal på Svt1

Har någon av dem andra Toy Story nånsin visats på Svt eller så förut!?^^

Anders M Olsson

Citat från: Elios skrivet  3 december 2019 kl. 14:29:54
Har någon av dem andra Toy Story nånsin visats på Svt eller så förut!?^^

Vet inte vad du menar med "eller så", men Toy Story visades på SVT1 den 27/12 2003 och den 23/5 2004.
Toy Story 2 visades på SVT1 den 8/1 och 27/8 2006.

Båda filmerna har även visats på TV3 under 2010.

Kanal 5 har visat Toy Story 3 flera gånger.


Elios

Citat från: Anders M Olsson skrivet  3 december 2019 kl. 15:24:50
Vet inte vad du menar med "eller så", men Toy Story visades på SVT1 den 27/12 2003 och den 23/5 2004.
Toy Story 2 visades på SVT1 den 8/1 och 27/8 2006.

Båda filmerna har även visats på TV3 under 2010.

Kanal 5 har visat Toy Story 3 flera gånger.

På några av dem andra kanalerna menar jag.

Elios

Är det då Fredrik Dolk, Stefan Frelander, Olli Markenros och Thomas Engelbrektsson som alla har varit med i samtliga Dubbningar utav Toy Story?^^

Elios

Det var skönt att dem behöll Leo Hallerstam som en lite vuxnare Andy. Jag vet dock inte om jag har nämnt detta tidigare men i tvåan när han får Jessie och Bulls-Eye så är det första han säger att han döper Jessie till Bazooka Jane och nu där i trean så säger han ju rätt namn Jessie. Hmm!? Han måste väl då ha fåtr de rätta uppgifterna i efterhand då.  ;D

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 24 december 2019 kl. 12:28:44
Det var skönt att dem behöll Leo Hallerstam som en lite vuxnare Andy. Jag vet dock inte om jag har nämnt detta tidigare men i tvåan när han får Jessie och Bulls-Eye så är det första han säger att han döper Jessie till Bazooka Jane och nu där i trean så säger han ju rätt namn Jessie. Hmm!? Han måste väl då ha fåtr de rätta uppgifterna i efterhand då.  ;D

Bazooka Jane?! Det har jag inget minne av att han kallat Jessie i någon av Toy Story-filmerna
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

TonyTonka

Citat från: Simon Axelsson skrivet 24 december 2019 kl. 12:55:35
Bazooka Jane?! Det har jag inget minne av att han kallat Jessie i någon av Toy Story-filmerna

Han gör det i slutet av Toy Story 2.  :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Simon Axelsson

Citat från: TonyTonka skrivet 24 december 2019 kl. 13:19:24
Han gör det i slutet av Toy Story 2.  :)

Den har jag inte sett på väldigt länge, så det är ju förståeligt att jag inte minns det
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios

Undrar vad som hände med pingvinen Slinky?
Kanske gör en kortfilm om vart han tog vägen. Hehe!  ;D

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet  4 januari 2020 kl. 00:44:41
Undrar vad som hände med pingvinen Slinky?
Kanske gör en kortfilm om vart han tog vägen. Hehe!  ;D

Pingvinen Slinky? Slinky är väl ändå hunden?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet  4 januari 2020 kl. 01:21:06
Pingvinen Slinky? Slinky är väl ändå hunden?

Exakt! Pingvinen heter Wheezy!  ;)

Disneyfantasten

Idag lyckades jag genom att se filmen lista ut att Bert-Åke Varg spelar både Vaktmästaren och Grod-Dockan på motorhuven!  :)

Genom att googla deras åldrar lyckades jag dessutom lista ut att Pontus Hotti, Philip Hedén Hotti och Madeleine Aringberg spelar några barn...

Tyvärr vet har jag ingen koll på hur Henrik Ohlsson (enligt min uppsökning son till Siw Malmkvist), André Ferrari eller Hanna Norman låter...

Vem spelar Andreas Rothlin Svensson i filmen?

Skulle gissa att två av de tre nämnda männen spelar de två sopgubbarna som plockar upp Teddy...

Möjligen kan Hanna Norman ha spelat Dagis-Fröken...

I övrigt vet jag också (utöver tidigare nämnda fall i tråden) att Sally Martin spelar Ärtorna, det står nämligen angivet i kortfilmen Semester På Hawaii...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 april 2020 kl. 10:05:39

Idag lyckades jag genom att se filmen lista ut att Bert-Åke Varg spelar både Vaktmästaren och Grod-Dockan på motorhuven!  :)


Tyckte mig höra Bert-Åke Varg där ja. Visste det.  ;D

gstone

JÄVLIGT TRIST ATT Guy del la Berg dog innan Toy Story 4 kom ut !!!!!!!!! :-\ :-\ :-\

Ole  är för un för rollen  !! >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.