Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Disney Tyco/Mattel

Startat av moviefan, 27 april 2020 kl. 14:26:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan


Erika

Jag hade Jasmine, minns jag. Min ena lillasyster hade Ariel och Aladdin. 

Tillägg: Jag hade även ett par actionfigurer. Jasmine och Anden, om jag minns rätt. :)

moviefan

De var så fina dessa från Tyco, som kom på 90 talet. Mycket finare än de som finns idag. Särskilt Ariel and her friends, som jag ville ha som liten.  

Erika

Citat från: moviefan skrivet  3 juni 2023 kl. 16:14:41De var så fina dessa från Tyco, som kom på 90 talet. Mycket finare än de som finns idag. Särskilt Ariel and her friends, som jag ville ha som liten. 
Det håller jag med om! Visserligen var de (oftast) inte särskilt lika sina förlagor, men de var ändå fina. Minns att jag ville ha Mattels Skönheten och odjuret-dockor.

moviefan


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

moviefan

Citat från: gstone skrivet  3 juni 2023 kl. 17:55:47Fin

Just denna är lik hur hon ser ut i filmen, tillskillnad från de andra Mattel och Tyco dockorna.  

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.