Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Yu Gi Oh

Startat av Scoobydoofan1, 18 oktober 2021 kl. 21:15:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Osäker om det finns en tråd för det här men undrar hur många avsnitt av "Yu Gi Oh duel monsters" var dubbade till svenska och varför dubbade inte hela serien till svenska medan dom fortsätter med att dubba pokémon som har många säsonger jämfört med bara "Yu Gi Oh duel monsters" som hade 6 säsonger, detta inkluderar också "Yu Gi Oh GX!". Varför dubbade inte båda serierna till det sista avsnittet?

Lilla My

Sålde väl inte tillräckligt bra, skulle jag tro. Yu-Gi-Oh har aldrig slagit särskilt stort i Sverige i jämförelse med Pokémon och Digimon.

... Och jag får deja vu - har in jag skrivit exakt samma sak redan i en annan tråd?

Scoobydoofan1

#2
Citat från: Lilla My skrivet 19 oktober 2021 kl. 22:53:01
Sålde väl inte tillräckligt bra, skulle jag tro. Yu-Gi-Oh har aldrig slagit särskilt stort i Sverige i jämförelse med Pokémon och Digimon.

... Och jag får deja vu - har in jag skrivit exakt samma sak redan i en annan tråd?
Kunde inte hitta den andra tråden, osäker på vart den var så skapade en ny tråd. Yu gi oh må inte ha varit så populärt i Sverige vilket är konstigt. Dom borde ha dubbat färdig Yu Gi Oh Duel Monsters, hittills så fortsätter dom fortfarande med pokémon vilket tar aldrig slut. Vad är det för säsong nu? Säsong 22?

Hey Arnold på svenska

Finns det någon som kan svara på Scoobydoofan1 frågor?
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.