Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Röster i Black Beauty(1994)

Startat av gstone, 27 februari 2020 kl. 14:13:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Är det någon som lyckas klurar ut några av rösterna i 1994 filmen Black Beauty.

Jag undrar särskilt över dom svenska rösterna till Mr. York, John Manly, Reuben Smith och Lady och Lord Wexmire !

Vet någon dom svenska rösterna till dessa fem roller ! :D

SKULLE VERKLIGEN UPPSKATTA INFO !!!   ???!!!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Har för mig att Peter Wanngren är med men är dock inte riktigt säker på det än.  8)

gstone

Citat från: Elios skrivet  3 mars 2020 kl. 18:11:18
Har för mig att Peter Wanngren är med men är dock inte riktigt säker på det än.  8)

Du tänker på den tecknad version av samma bok Den gjord för VHS och dubbas av KM Studios. Jag undrar om spelfilmen.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet  3 mars 2020 kl. 19:04:15
Du tänker på den tecknad version av samma bok Den gjord för VHS och dubbas av KM Studios. Jag undrar om spelfilmen.

Nej jag menar också spelfilmen. Lät iallafall som Peter Wanngren nånstans iallafall.  ;D

Elios

Men har du sätt filmen har du säkert känt igen någon röst. Däremot så såg jag filmen för något år sedan men kom faktiskt inte ihåg mer än Peter Wanngren av vad jag faktiskt kan minnas!?  :-\

Elios

Kanske medverkade också Annica Smedius men är dock inte helt säker.  :o