Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Megamind

Startat av Elios, 17 december 2010 kl. 07:35:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Vilka gör rösterna i den nya 3D-filmen Megamind?

Daniel Hofverberg

Jag skickade mail till distributören UIP häromdagen om just detta, men har tyvärr ännu inte fått svar. Men jag hoppas få svar snart, och lägger då ut en komplett creditlista.

Det lilla jag vet än så länge är vad som står bland medverkande på UIP:s hemsida:

Metro Man
BRAD PITT / FREDRIK DOLK
Megamind
WILL FERRELL / MAGNUS RONGEDAL
Titan
JONAH HILL / GABRIEL ODENHAMMAR
Roxanne Ritchi
TINA FEY / CAROLINE SÖDERSTRÖM
Minion
DAVID CROSS / DAVID BATRA

gstone

I fall någon undrar är CAROLINE SÖDERSTRÖM en musikalartist utbildad på teaterhögskolan i Malmö.

Hon har varit med i förställningar på Göteborgs operan som Babel 2010 till 2011,Vintertid 2011 till 2012 och How to hold your beearh 2016 till 2017 och hade även med huvudrollen i Lolita på Stockholms stadsteater baserad på den känd super kontroversiella ryska romanen.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet  8 januari 2020 kl. 11:18:51
I fall någon undrar är CAROLINE SÖDERSTRÖM en musikalartist utbildad på teaterhögskolan i Malmö.

Hon har varit med i förställningar på Göteborgs operan som Babel 2010 till 2011,Vintertid 2011 till 2012 och How to hold your beearh 2016 till 2017 och hade även med huvudrollen i Lolita på Stockholms stadsteater baserad på den känd super kontroversiella ryska romanen.

Tack för upplysningen.  8)

Disneyfantasten

Såg filmen idag, en rätt bra film, med andra ord samma nivå som Monsters vs Aliens, Turbo och Herr Peabody och Sherman, ingen av DreamWorks bästa, men ändå välgjord och sevärd.