Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Disney spelfilmer (Live Action)

Startat av moviefan, 10 mars 2017 kl. 16:09:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 10 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 juli 2023 kl. 19:53:28Jo, jag skrev fel i hastigheten, jag är hungrig och middagen är inte färdig ännu, den är fortfarande på tillagning, i hungern tänker man inte lika klart.

Okej, då vet jag vem han är.
Ursäkta men vars e du nånstans?De e nog int hemma man får middag sent

gstone

Citat från: MOA skrivet  2 juli 2023 kl. 21:34:27Ursäkta men vars e du nånstans?De e nog int hemma man får middag sent
Han är på det bonde for folk med diagonser.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  2 juli 2023 kl. 21:34:27Ursäkta men vars e du nånstans?De e nog int hemma man får middag sent

Jag lagade själv maten i ugn, jag gör så ganska ofta. (alltså istället för i pannan)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 juli 2023 kl. 21:39:04Jag lagade själv maten i ugn, jag gör så ganska ofta. (alltså istället för i pannan)
Mycket bra initiativ, du får nyttigare mat och slipper smör och olja.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 juli 2023 kl. 21:40:16Mycket bra initiativ, du får nyttigare mat och slipper smör och olja.

Då ska du få höra: jag använder matolja även i ugnen, om man lagar mat utan matolja så kan maten bli torr, mat ska vara njutbar också.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 juli 2023 kl. 21:40:16Mycket bra initiativ, du får nyttigare mat och slipper smör och olja.
Men smör är ju bland det godaste som finns ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Tydligen kommer någon som heter Ansu Kabia spelar jägare i Snövit(2024).

Hag hade verkligen hoppads på att Danny Trejo skulle spela rollen men så blev det tydligen inte :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 29 maj 2023 kl. 16:30:01Det står ju helt klart oavsett hur bra eller dåliga Disney gör sina remakes kommer Disneyfantasten ( och tyvärr många andra) inte vara nöjda.

Den ända gillar är 101 dalmatiner.

Vilket jag misstänker är till ganska stor del för han redan såg dem som bar.

Jag vet inte om samma sak gäller lilla my.

En del människor är väldigt svåra att göra glad särkilt när dom bestämt sig för att vara missnöjda från början ;)

Jag förstår dock om man inte vill se film på bio som man tror man inte kommer gilla. Då biobiljetr är dyra och alla är inte rika(som jag) :)

Men sen känns det väldigt mycket som Disneyfantasten har nogåt personligt mot dessa filmer.

Jag ser däremot varenda och gillar en del.

Sen mistänkrr jag att han gillar 101 dalmatiner(1996) just  för att den väldigt barnslig.

Jag gillar också den filmen så jag dömer inte  :D

Bara en teori.

Ursäkta att jag svarar så sent.

Jag gillar de två Dalmatiner-filmerna med Glenn Close, men de är absolut inte barnsliga, de är familje-riktade, vissa delar i filmerna kan t.o.m. vara skrämmande för de allra yngsta, men jag gillar dessa för att de är välgjorda, har bra skådespelare, väl skrivna karaktärer, vackra miljöer, ect.

Däremot tycker jag att Pinocchio (2022) är känns riktigt barnslig även för målgruppen.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 juli 2023 kl. 21:05:54Däremot tycker jag att Pinocchio (2022) är känns riktigt barnslig även för målgruppen.
Jag trodde inte att du hade sett den filmen...? Men det har du kanske gjort sen senast du skrev...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2023 kl. 21:13:05Jag trodde inte att du hade sett den filmen...? Men det har du kanske gjort sen senast du skrev...
Det har han nog inte nu heler.

Han tycker nog så ändå ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2023 kl. 21:13:05Jag trodde inte att du hade sett den filmen...? Men det har du kanske gjort sen senast du skrev...

Nej det har jag inte, men har läst en hel del om den och sett recensioner av den och tycker redan nu att den verkar riktigt hemsk och jag har heller inte hört vidare gott om den plus att den också mottagits av Razzy Awards. (men när jag väl får chansen ska jag kolla igenom hela filmen själv och bilda mig en uppfattning)

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.