Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Disney spelfilmer (Live Action)

Startat av moviefan, 10 mars 2017 kl. 16:09:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Finns det fortfarande en liten chans att live action Mulan dubbas tror ni ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag HOPPAS VERKLIGEN att den nya Lady och Lufsen dubbas❗️❗️❗️

Jag lite orolig arr den inte dubbas :-\
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag såg en VÄLDIGT bra video på youtube som  jämförd  vad som var värst Disneys dvd uppföljare eller live action remakes.

Jag rekommenderar att ALL Disney fans ser DEN !

Tyvär vet jag inte hur lägger en länk i tråden till videon eftersom jag skriv på en IPad för jag ät i Malmö idag och imorgon för se Skönheten och Odjuret på Malmö operan och min laptop är kvar i Haninge.


Daniel vet du hur jag länkar till en  youtube video i en tråd  ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  1 februari 2020 kl. 15:18:30

Daniel vet du hur jag länkar till en  youtube video i en tråd  ?

Jag vet hur man länkar YouTube-videor på iPad, det är bara att kopiera länkadressen och klistra in den i ett meddelande som man sedan postar.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Disney värkar väldigt börjar med produktionsbolaget spin of till Askungen alltså sagan Askungens alllämhet inte särkilt Disney versionen !

Filmen kommer handla fe gudmödrar och deras magiska värld och om en unge ge som hamnar i modern tid och den kommer göras särkilt för Disney Plus filmen har tre manusförfattare och en regissörer och full rollista redan så jag antar att filmning kommer börjar rätt snart.


Min fråga är tror den fe gudmor spin of kommer dubbas till svenska . Press artikeln kallade fe gudmödrarna hem värld för "Gotisk Sagoland" Sharon Maguire som gjord två av dom tre Bridget Jones filmerna och tiken på filmen är Godmothered.

Här min källa https://whatsondisneyplus.com/production-has-begun-on-new-disney-movie-godmothered/


Ensligt IMDB filmas den nu men IMDB är inte världens mest pålitliga källa.

Det värkar dock som om den inte filmar än kommer den alla göra det ganska snart

Regissören är
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Tror ni att Disneys Spin Off live action film om en fe gudmoder som görs för Disney Plus kommer dubbas till Svenska ?

Filmen handlar om fe från "Godmotherland"  som hamnar i den riktiga världen och försöker hjälpa en en ensamstående mamma och hennes dotter att få ett lycklige alla sina dagar.

Den utspelar sig under julen.

Här en hela artikeln citerad från en press release av Disney själva.

https://streamingwars.com/disney-plus-live-action-movie-godmothered-begins-production/

Och hör två källor till

https://whatsondisneyplus.com/production-has-begun-on-new-disney-movie-godmothered/

https://thestreamable.com/news/isla-fisher-gets-godmothered-in-the-disney-plus-comedy

;D ;D ;D ;D

Tror ni att "Godmothered," kommer att dubbas till svenska när den väl kommer till den svenska Disney Plus ? :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Med tanke på de inblandade, 50/50. Med tanke på vad vi sett, vänta nu, vi har ju sett någonting, ingen trailer eller något dylikt, så det finns allt för lite att basera en teori/gissning på
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag är rätt så säker på att nya Mulan nog inte kommer dubbas och med 95% chans kommer även Artemis Fowl går på  på bio med  endast svensk text och jag är ABSOLUT HELT övertygad om att Jungle Cruise INTE kommer dubbas.

Däremot tror jag det finns rätt goda chanser att både The Only and Only Ivan och Cruella dubbas ;D!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Tror någon Cruella De Vill spin off filmen kommer dubbas til svenska eller tror ni den bara textas i Sverige ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Är det någon som är ett fan av serien KIM POSSIBLE på Disney Channel.

Jag såg den supermycket som barn och jag har gjord rollista for petinhel live action bio film av serien vill någon se min egns  rollista  för bio live action Kim Possible film ?

Förresten,  Daniel , Du borde haft med att Sölve Dogertz  var röst åt Señor Senior, Sr. i ungefär giften av avsnitten på seriens credit lista !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Om dom gör remake av Ringaren I Notre Dame i live action HOPPAS JAG VERKLIGEN att dom INTE tar bort Gargoylerna.Många På nätet verkar verkligen gilla och till och med hata dom av någon dum anledning jag tycker dom är JÄTTEKUL ! ;D

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 19 februari 2020 kl. 12:03:27
Om dom gör remake av Ringaren I Notre Dame i live action HOPPAS JAG VERKLIGEN att dom INTE tar bort Gargoylerna.Många På nätet verkar verkligen gilla och till och med hata dom av någon dum anledning jag tycker dom är JÄTTEKUL ! ;D

Såklart du tycker...

Jag hade verkligen älskat att de gjorde en remake på "Ringaren", fast slopade gargyolyerna och faktiskt gjorde den mer seriös. Det enorma landskapet av Paris och kyrkan och musikalen men i 3D seriöst bearbetat hade varit fantastisk! Fast det är nog för mycket att begära av Disney's live action remakes  :-\

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 19 februari 2020 kl. 20:06:13
Såklart du tycker...

Jag hade verkligen älskat att de gjorde en remake på "Ringaren", fast slopade gargyolyerna och faktiskt gjorde den mer seriös. Det enorma landskapet av Paris och kyrkan och musikalen men i 3D seriöst bearbetat hade varit fantastisk! Fast det är nog för mycket att begära av Disney's live action remakes  :-\
Borde misstänkt DU trycker Så >:( >:( >:(

SUCK ! ::)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Idag läste jag att Disney har planer på att göra en spelfilm med Rapunzel... (nu går det väl ändå för långt, jag menar, Trassel kom ju ut så sent som 2010 så den borde ju ändå lämnas ifred)