Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Favorit-Youtubers

Startat av E, 6 april 2019 kl. 20:44:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall


Adam

#16
Några av mina är:

* ElectricDragon505
* Vailskibum (tidigare känd som Vailskibum94)
* Saberspark
* JablinskiGames
* Justin Hawkins Rides Again
* Loudwire
* Rock Feed
* Zaid Magenta (tidigare känd som MisAnthro Pony)

...och ja, jag har åter börjat följa den sistnämnda, trots att jag var lite upprörd på honom för ett tag sedan.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

BPS

Jag kom över Christian Hedlunds kanal igår och tittade på några videos om hans liv och av det jag har sett gillar jag hans content. Det är inte alltid man får en prenumeration efter den första videon man ser.

Lillefot

3kliksphilip, tycker om både hans CS: GO-videor (även om slutade spela det för flera år sedan) samt hans mera "vardagliga" sådana.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

TonyTonka

Citat från: Zebastian skrivet  2 september 2022 kl. 13:28:09Du menar Tone!
Ja, men när jag skrev det hade hon inte bytt namn ännu, men du har rätt, jag ska redigera mitt inlägg. :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

TonyTonka

Citat från: Durs skrivet  2 september 2022 kl. 13:24:25Jasp Gamer har blivit väldigt aktiva igen.
Det stämmer, och jag ser att du har skrivit med ett av namnen som de brukar använda när de loggar in i olika spel. ;)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Zebastian

Min favorit youtuber är Pelle Pellesson


MOA

meso
Midnight Researcher
MrCreepySweede
BlameItOnJorge
whoisthisgit

Steffan Rudvall