Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Golden Raspberry Awards

Startat av E, 22 februari 2019 kl. 09:03:39

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 23 maj 2019 kl. 15:36:46
Jönssonligan - Den perfekta stöten tycker jag inte är så dålig för att vara helt ärlig men ja dom andra godkänns dott och väl  ;D Speciellt Sean Banan innuti Seanfrika, jag hatar den filmen..  ;)
Och kanske Die Zombiejäger, Dragonetti, Under ditt parasoll och Daniel Lehmussaaris filmer hade nominerats ;D

Sabelöga

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 29 maj 2019 kl. 11:37:50
Och kanske Die Zombiejäger, Dragonetti, Under ditt parasoll och Daniel Lehmussaaris filmer hade nominerats ;D
Ojaoja, Frostbiten förmodligen åxå  :D
Houba !

Simon Axelsson

Det priset är ju egentligen bara ett skämt
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

E


Elios

Eddie Redmayne fick ju 2015 en Oscar för bästa manliga huvudroll som Stephen Hawking i The Theory of Everything fär att året senare få en Razzie I rollen som Balem Abrasax i Jupiter Ascending.
Undrar om man där ska skratta eller gråta över priset. Hade själv aldrig velat ha det.  ::)

gstone

Även om jag inte gillar Razzie Awards så mycket för att dom ofta gör för förr lätta eller uppenbara måltavlor och ofta filmer som inte ens är DÅLIG ( hade haft något mod och verkligen menat att ge pris gånga årets värst  filmer skulle The Passion of the Christ fått typ åta nomerringar9 så tyvker det är stört kul at DONALD TRUMP USAS sittande PRESIDENT !!! Har ett Golden Raspberry  för värsta manliga biroll för skitig Bo Dreek romans från 80-talet !! ;D ;D ;D LOL LOL

Det är ju komiskt guld ! ;D  ;D ;D !!!
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.