Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Förtrollad (Enchanted, 2007)

Startat av VideX, 13 februari 2008 kl. 18:50:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten


Will Siv

#106
Nu har jag ju precis sett filmen på svenska,

Den var väldigt bra, speciellt Mikaela  :D

Fast jag kände att den kanske inte var så "bekostad" ( jag hörde Adam Fietz 4 gånger ),


Men den ända invändning jag egentligen har är att Nancy borde ha spelats av Annika Herlitz.





Mathilda Gustafsson

Du kan lyssna här röstprovet gjorde jag egentligen för Quiztråden.

Disneyfantasten

Jag tror jag hellre väntar tills jag någon gång ser hela filmen för att inte spiola något så att jag kan bilda mig en egen uppfattning.

Mikaela Tidermark

Citat från: Will Stewart skrivet  7 oktober 2022 kl. 22:37:16Nu har jag ju precis sett filmen på svenska,

Den var väldigt bra, speciellt Mikaela  :D

Fast jag kände att den kanske inte var så "bekostad" ( jag hörde Adam Fietz 4 gånger ),


Men den ända invändning jag egentligen har är att Nancy borde ha spelats av Annika Herlitz.
Tack Will! Va kul att du gillade den! ☺️

gstone

Citat från: Mikaela Tidermark skrivet 24 oktober 2022 kl. 22:23:39Tack Will! Va kul att du gillade den! ☺️
Du är en jättebra Anki och jag älskar Luna Lovegood hon inspirade mig.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Mikaela Tidermark

Citat från: gstone skrivet 24 oktober 2022 kl. 22:28:02Du är en jättebra Anki och jag älskar Luna Lovegood hon inspirade mig.
Tack! Men Luna görs av Mikaela Ardai Jennefors, så det kan jag inte ta åt mig äran för 😃

gstone

Citat från: Mikaela Tidermark skrivet 24 oktober 2022 kl. 22:29:49Tack! Men Luna görs av Mikaela Ardai Jennefors, så det kan jag inte ta åt mig äran för 😃
Wikipedia säger att Luna spelas av dig :o
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Mikaela Tidermark

Citat från: gstone skrivet 24 oktober 2022 kl. 22:32:18Wikipedia säger att Luna spelas av dig :o
Ja har sett det. Märkligt. Men i det här fallet, som i många andra fall, kan du lita på källan dvs mig och det är Ardai Jennefors som gör den! ☺️

Anders M Olsson

Citat från: gstone skrivet 24 oktober 2022 kl. 22:32:18Wikipedia säger att Luna spelas av dig :o
Man bör alltid ta det som står på Wikipedia med en nypa salt. Vem som helst kan i princip göra vilka ändringar som helst, och en del felaktigheter står kvar oupptäckta år efter år.

Sabelöga

Citat från: Anders M Olsson skrivet 25 oktober 2022 kl. 10:37:47Man bör alltid ta det som står på Wikipedia med en nypa salt. Vem som helst kan i princip göra vilka ändringar som helst, och en del felaktigheter står kvar oupptäckta år efter år.
Ja, speciellt när informationen står okällbelagd som det verkar göra här. Då går det ju inte att kontrollera!

Var specifikt står detta någonstans förresten?
Houba !

Steffan Rudvall

Citat från: Sabelöga skrivet 25 oktober 2022 kl. 14:06:32Ja, speciellt när informationen står okällbelagd som det verkar göra här. Då går det ju inte att kontrollera!

Var specifikt står detta någonstans förresten?
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Mikaela_Tidermark_Nelson

Sabelöga

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 oktober 2022 kl. 14:11:06https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Mikaela_Tidermark_Nelson
Ser att det redan åtgärdats. Det är bra. Dock så har inga av Harry Potter artiklarna källor för sina svenska röster. Kanske är något man ska ta och gå igenom senare.
Houba !

Elios


Dubintrested

Citat från: Elios skrivet  1 mars 2023 kl. 17:28:36Va? När dubbades denna!?  ::) ???
Om man undrar något kanske man ska läsa tråden först det förhindrar onödiga inlägg. Men när jag nu säger detta så blir det ju ändå ett inlägg så jag passar på att berätta för dig att i juni 2022 adderades ett svenskt ljudspår på Disney Plus.