Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Fantasyböcker

Startat av gstone, 11 april 2022 kl. 22:12:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Är det någon här som gillar Fatnsy literatur ?

Jag tänker som Sagan om Belgarion,Sagan om Mallorea, Skivvärlden, Övärlden ,Sagan om Häxkarlen, Grisha, Precy Jackson och Många fler .
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 11 april 2022 kl. 22:12:04
Är det någon här som gillar Fatnsy literatur ?

Jag tänker som Sagan om Belgarion,Sagan om Mallorea, Skivvärlden, Övärlden ,Sagan om Häxkarlen, Grisha, Precy Jackson och Många fler .

Läste första boken om Övärlden och den var fett tråkig, haha. Älskar fantasy annars.

Lillefot

Gillar de, men det var väldigt längesedan jag läste någon bok inom genren (eller ens bok överhuvudtaget).

På rak arm kan jag nämna en bok om en flygande, talande häst som vi fick läsa om på lågstadiet (vilket var dock så längesedan att jag inte minns bokens titel), samt Harry Potter böckerna. De kunde jag sitta med i timmar efter skolan och grotta ner mig i, den ibland kusliga miljön på Hogwarts.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran