Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Vem är den bästa programledaren i Jeopardy?

Startat av Elios, 23 oktober 2020 kl. 21:49:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem gjorde den bästa prestationen som programledare i Jeopardy?^^

Magnus Härenstam
5 (100%)
Adam Alsing
0 (0%)
Pontus Gårdinger
0 (0%)

Antal personer som röstat: 5

Elios

Själv då tycker jag:

1.) Magnus Härenstam
2.) Pontus Gårdinger
3.) Adam Alsing.

Magnus Härenstam:

Ja man kan ju inget annat än att säga att allas våran Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter Mega stjärna var bäst. Han liksom lyfte fram det och visste mycket bra att han hade en programledarförmåga. Han höll på i 14 år och var ta mej fan bäst när det gäller.

Adam Alsing:

Här tyckte jag inte att han var fullt lika bra. Var långt ifrån dålig men det kändes som han väldigt ofta godkände lite för många felaktiga svar som varken Magnus eller Pontus hade gått med på. Nu var det ju en jury eller några som bestämde vad som var rätt iof. Så det var nog lite värre jury eller så som bestämde. Har för mig att både Magnus Härenstam och Pontus Gårdinger hade ssmma jury eller vad man nu säger. Han Stefan har jag hört båda hade och var med dem när det nu begav sig. Men jag tyckte inte heller han var så excellent. Ingen underdog förstås men mot Härenstam så var han det.

Pontus Gårdinger:

Måste verkligen säga att han överraskade ovanligt bra. Inte i närheten av Härenstam förstås men han kändes väldigt stabil och höll allting bra så.
Gillade kanske inte riktigt hur dom hade ändrat om lite i det här med att han sa istället jag ger er svaren och ni ser till att formulera er med en fråga. när dem föregående alltid sa: Det är jag som ger svaren och ni som ställer frågorna.
Men i övrigt mycket stabil programledare i Jeopardy.

Vad tycker ni så får ni väldigt gärna motivera ert!  ;D

Hey Arnold på svenska

Magnus Härenstam var den enda anledningen att jag kunde se programmet som liten med familjen.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Lilla My

Få människor har ju sådan naturlig charm som Härenstam hade.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 23 oktober 2020 kl. 22:53:21
Få människor har ju sådan naturlig charm som Härenstam hade.

Han var även bra i dubbningar ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.