Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Våran Scooby-Doo svensk dubbning

Startat av Philip, 5 september 2019 kl. 11:34:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Philip

Hej!
Jag försöker samla alla avsnitt av "våran scooby-doo" ("what's new scooby doo?" på engelska) på DVD med svensk dubbning. De finns i volymer upp till 10 och jag har 1 till 9. Jag har alltså inte lyckats hitta volym 10 någonstans och undrar om den finns med svensk dubbning eller inte. Avsnitten i denna volym har funnits med svensk dubbning på tv-kanaler som boomerang. Om det är så att den inte finns på svenska undrar jag om någon vet om denna volym utgivits på ett annat språk, men även innehåller svensk tal. Exempelvis om det finns en tysk DVD som även innehåller svenskt tal.

Det engelska namnet på volymen är "Gentlemen start your monsters" och innehåller de fyra avsnitten "Gentlemen, Start Your Monsters", "A Scooby-Doo Halloween", "A Scooby-Doo Christmas" och "A Terrifying Round With A Menacing Metallic clown".

Tack på förhand
/Philip

TonyTonka

Citat från: Philip skrivet  5 september 2019 kl. 11:34:47
Hej!
Jag försöker samla alla avsnitt av "våran scooby-doo" ("what's new scooby doo?" på engelska) på DVD med svensk dubbning. De finns i volymer upp till 10 och jag har 1 till 9. Jag har alltså inte lyckats hitta volym 10 någonstans och undrar om den finns med svensk dubbning eller inte. Avsnitten i denna volym har funnits med svensk dubbning på tv-kanaler som boomerang. Om det är så att den inte finns på svenska undrar jag om någon vet om denna volym utgivits på ett annat språk, men även innehåller svensk tal. Exempelvis om det finns en tysk DVD som även innehåller svenskt tal.

Det engelska namnet på volymen är "Gentlemen start your monsters" och innehåller de fyra avsnitten "Gentlemen, Start Your Monsters", "A Scooby-Doo Halloween", "A Scooby-Doo Christmas" och "A Terrifying Round With A Menacing Metallic clown".

Tack på förhand
/Philip

De har alla släppts på DVD i Sverige, men inte på samma dvd. :)

"Gentlemen, Start your monsters" finns på dvd:n "Scooby-Doo and the Robots"
"A Scooby-Doo Christmas" finns på dvd:n "13 Spooky Tales: Holiday Chills and Thrills"
"A Terrifying Round With A Menaching Metallic Clown" finns på dvd:n "Scooby-Doo and the Circus Monsters"
"A Scooby-Doo Halloween" finns på dvd:n "13 Spooky Tales: Spring för livet!".
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Adam Larsson

Men finns ens alla 10 volymerna släppta här i Sverige? För jag har flera gånger stött på volymerna 1-9 men aldrig 10.