Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Var har ni hittat era profilbilder?

Startat av Jonas9881, 27 maj 2024 kl. 00:07:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas9881

Tänkte skapa en tråd jag saknar, och har nu valt att lägga till.

Så vi kan väl fylla detta ämne med varifrån ni har fått just era profilbilder ifrån.
Gärna specifika avsnitt om det gäller en serie.

Själv har jag ingen, iallafall ingen jag valt själv. 
Men ska bli intressant med era bilder och varifrån era kommer ifrån.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Steffan Rudvall

Bild på Fred ur filmen Scoob! från 2020, bilden har hängt med i ett bra tag nu fast att jag till och från har bytt.

Fred.jpg

MOA

Sökt, finns överallt på internet. För att hitta min profilbild är det bara att söka på Mega Man Captain N

Jonas9881

Citat från: MOA skrivet 27 maj 2024 kl. 10:40:04Sökt, finns överallt på internet. För att hitta min profilbild är det bara att söka på Mega Man Captain N
Nu var väl meningen med detta ämne att personen själv skulle länka/säga var bilden kommer ifrån. Absolut att jag hittar snubben när jag söker på det du sa. Men exakta bilden finner jag faktiskt inte alls.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet 27 maj 2024 kl. 11:16:03Nu var väl meningen med detta ämne att personen själv skulle länka/säga var bilden kommer ifrån. Absolut att jag hittar snubben när jag söker på det du sa. Men exakta bilden finner jag faktiskt inte alls.
Finns flera men här är den rätta

Mathilda Gustafsson

Citat från: Jonas9881 skrivet 27 maj 2024 kl. 11:16:03Nu var väl meningen med detta ämne att personen själv skulle länka/säga var bilden kommer ifrån. Absolut att jag hittar snubben när jag söker på det du sa. Men exakta bilden finner jag faktiskt inte alls.
Så vill du att vi ska göra så som Steffan gjorde?

Jonas9881

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 27 maj 2024 kl. 11:36:40Så vill du att vi ska göra så som Steffan gjorde?
Ja det skulle bli lättare istället för att göra som @MOA som inte först gav någon bild och sedan inte förklarade varifrån bilden kom ifrån.

Jonas9881

Citat från: MOA skrivet 27 maj 2024 kl. 11:29:08Finns flera men här är den rätta
Men från vilket avsnitt kommer den ifrån, och vilken serie?

Eller kommer det från ett spel?

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet 27 maj 2024 kl. 11:50:15Men från vilket avsnitt kommer den ifrån, och vilken serie?

Eller kommer det från ett spel?
Avsnittet har jag inte sett men programmet heter Kapten N: The Game Master

Skokaka

Jonas9881

Citat från: Skokaka skrivet 27 maj 2024 kl. 23:47:31Jag hittar alltid bilder i Google.
Kommer din bild från den nya filmen Katten Gustaf: Filmen från 2024?

Skokaka

Citat från: Jonas9881 skrivet 28 maj 2024 kl. 00:01:27Kommer din bild från den nya filmen Katten Gustaf: Filmen från 2024?
Ja, det är den.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 maj 2024 kl. 23:47:31Jag hittar alltid bilder i Google.
Gör jag också, sök bara på vad som helst

Bib

Det är Bic loggan men med ett B istället för det sista c:et så det passar med mitt användarnamn.