Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 14:46:44
det förklarar inte hans profilbild och jag är inte hans flickvän och jag är kär i nån annan som är en formskiftare som kan förvandlas till en björn som äter upp honom eller henne.jag är inte lilla mys typ så jag gör slut med det.punkt slut och därmed basta!!!!nu förvandlar jag dig till en mussla för musslor pratar inte och det du säger att det inte blir en tredje film med antropomorfa djur och drakar som är kära i varandra,då be jag min bror om att göra en tecknad film som är mycket bättre än det du säger och den filmen är mycket musikalisk med färger och geometriska former och inga fler människor för där är det bara djur som i kung fu panda och zootropolis och där vakterna är noshörningar och en av rådgivarna är getter.

Det kommer aldrig hända

Och du är ingen  formskiftare.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 19 juni 2021 kl. 15:36:06
Lilla My e en tjej som e 2 år äldre än dig
Clara är 25 och Lilla My är väl 26.

Soscla

Jag undrar ordentligt vem du har skickat detta mystiska brev till....
It's so fluffy I'm gonna die!

Steffan Rudvall

Citat från: Soscla skrivet 19 juni 2021 kl. 16:54:33
Jag undrar ordentligt vem du har skickat detta mystiska brev till....
Hon har skickat det till Disney Sverige.

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 13:33:57
hur vågar du kallar mig elak?jag ger bara filmideer till de som jobbar med disney om att det borde vara att kinas befolkning är djur istället för människor och steffan är elak mot mig om att det inte finns en filmstudio i närheten där man gör tecknad film med svenskt tal och nu gråter jag floder så det blir en översvämmning och det är här på forumets fel som kritiserar över att det inte kommer blir nån tredje film med antropomorfa djur istället för människor och nån föreslog att jag skulle skriva brev till nån som jobbar med film med svenskt tal och jag väntar på svar men det kom inte och jag vill aldrig se dig mer förrän du har sett det omöjliga:två snöflingor som ser exakt likadana ut!!!adjö,din glädjedödare.

http://tyda.se/img/7eed11d1cfde5fb3c51355a15b281b90.jpg

http://tyda.se/img/7eed11d1cfde5fb3c51355a15b281b90.jpg

Du kallar inte mig glädjedödare!  >:(

Alltså helt seriöst Clara, vi har sagt till dig många gånger att du får sluta gå till personangrepp mot andra!

Du får helt enkelt lära dig att leva med att alla inte tycker som du, alla tycker olika, punkt slut!

Och kom ihåg att om du ger kritik så får du ta kritik, så det så!

Så om du inte vill att andra ska vara "elaka" mot dig så får du faktiskt tänka över hur du uttrycker dig även om alla inte tycker som du!

Det hjälper inte att du hela tiden envisas med att framstå som en dålig person, du får helt enkelt börja erkänna och sluta personangripa andra!

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 13:33:57
hur vågar du kallar mig elak?jag ger bara filmideer till de som jobbar med disney om att det borde vara att kinas befolkning är djur istället för människor och steffan är elak mot mig om att det inte finns en filmstudio i närheten där man gör tecknad film med svenskt tal och nu gråter jag floder så det blir en översvämmning och det är här på forumets fel som kritiserar över att det inte kommer blir nån tredje film med antropomorfa djur istället för människor och nån föreslog att jag skulle skriva brev till nån som jobbar med film med svenskt tal och jag väntar på svar men det kom inte och jag vill aldrig se dig mer förrän du har sett det omöjliga:två snöflingor som ser exakt likadana ut!!!adjö,din glädjedödare.
Den ända glädjedödaren på detta forum e du!!!!!!!!!
Jag hatar dig

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 19 juni 2021 kl. 17:17:29
Den ända glädjedödaren på detta forum e du!!!!!!!!!
Jag hatar dig
I just detta fallet tycker jag att den sista meningen är okej.

Lilla My

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juni 2021 kl. 13:43:54
vet du vad,lilla my,jag älskar inte dig.jag gör slut med dig och därmed basta!!!! jag gillar nån annan som är osynlig och en magiker som förtrollar dig till en padda. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

You break my heart babe

gstone

Det är helt gallet >:( ;D ;D

Clara bete dig som en vuxen männska för egen skull.

Den kina film med djur kommer aldrig bli av och ingen bry sig om hur mycket du gråter.

Den ända som lider är din mamma som meste stå ut med ditt gråtande.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Det verkar som clara liljeberg är typ 4 år gammal max 12 i alla fall.

Hon beter sig i alla fall som ett lite barn.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 19 juni 2021 kl. 17:48:02
Det verkar som clara liljeberg är typ 4 år gammal max 12 i alla fall.

Hon beter sig i alla fall som ett lite barn.
Hon är tydligen 25 år gammal men hennes mentala ålder kan vara det du nämner i inlägget.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 juni 2021 kl. 17:51:58
Hon är tydligen 25 år gammal men hennes mentala ålder kan vara det du nämner i inlägget.

Hon kanske är utvecklings störd.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

om du inte gillar min filmide om att det skulle bli en film om antropomorfa djur och att det inte blev nåt svar från disney sverige så be jag min bror om  att göra en film som är mycket bättre än era mänskliga filmer som utplånar djur och används som trofeer och hänga upp på väggen för jag hatar människor och jag är faktiskt en människoätande bläckfisk som kan äta upp några som inte lyder mig och när min bror gjort klart filmen och skickar den där några dubbar rösterna till svenskt dubbning så kommer ni att tappa hakan om att jag vann och att jag hade rätt och du fel!!!