Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 18 juli 2019 kl. 17:43:35
Några framsteg med Kompisar på nätet och Rymdrekryterna än

Och har du förresten credits till Pojken med det tickande hjärtat också
Tyvärr inget svar om Rymdrekryterna, men det är ju semestertider så det är väl kanske inte så förvånande. Kompisar på nätet har jag tyvärr inte hunnit sammanställa än.

Jag har tyvärr inga credits till Pojken med det tickande hjärtat, men jag kan försöka ordna fram det. :)

gstone

Vet någon vilka dom svenska rösterna är i The Angry Birds movie 2 eller Toy Story 4 än ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Tror någon att Nya Mulan kommer dubbas ?

Jag tror inte Live Action  Creulla De Vill filmen kommer bli dubba den är nog för mörk.


Baserad på talangen ibland värkar Creulla De Vill filmen bli väldigt  sofistekerad och artistisk. Den kankse till och med
får en 15 gräns i sverige.


Den nya lilla sjöjungfrun blir nog dubbade.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 23 juli 2019 kl. 14:38:52
Vet någon vilka dom svenska rösterna är i The Angry Birds movie 2 eller Toy Story 4 än ?
Inte än. Om jag inte fått creditlista på Angry Birds Movie 2 "per automatik" innan dess kommer jag kontakta min kontaktperson på SF Studios ungefär en vecka innan premiären. :) Förvånansvärt nog är det ju SF som distribuerar den andra filmen i Skandinavien, trots att den första släpptes av United International Pictures (som brukar distribuera Sony Pictures filmer).

Toy Story 4 kommer förstås att dröja tills tidigast premiärdagen eller dagen efter premiären, i och med att Disney inte lämnar ut uppgifter före premiären. Möjligen kan Disney skicka ut någon pressrelease med några begränsade röstuppgifter före premiären, som de gör ibland, men aldrig någon form av fullständig lista.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 juli 2019 kl. 21:11:46
Toy Story 4 kommer förstås att dröja tills tidigast premiärdagen eller dagen efter premiären, i och med att Disney inte lämnar ut uppgifter före premiären. Möjligen kan Disney skicka ut någon pressrelease med några begränsade röstuppgifter före premiären, som de gör ibland, men aldrig någon form av fullständig lista.

Senast i början av september eller kanske?

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 juli 2019 kl. 21:17:46
Senast i början av september eller kanske?
Toy Story 4 har premiär fredagen den 30 augusti, så mest troligt måndagen den 2 september i år (i och med att Disney inte lämnar ut creditlistor förrän efter premiären, och personalen i Danmark jobbar med all säkerhet inte på lördagar och söndagar).

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 juli 2019 kl. 22:17:42
Toy Story 4 har premiär fredagen den 30 augusti, så mest troligt måndagen den 2 september i år (i och med att Disney inte lämnar ut creditlistor förrän efter premiären, och personalen i Danmark jobbar med all säkerhet inte på lördagar och söndagar).

Jag misstänker dock att Frost 2 kan dröja till januari eftersom den har premiär juldagen?

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 juli 2019 kl. 22:25:48
Jag misstänker dock att Frost 2 kan dröja till januari eftersom den har premiär juldagen?
Ja, tyvärr. Med stor sannolikhet lär alla på Disney ha semester till åtminstone efter nyår.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 juli 2019 kl. 21:11:46
Inte än. Om jag inte fått creditlista på Angry Birds Movie 2 "per automatik" innan dess kommer jag kontakta min kontaktperson på SF Studios ungefär en vecka innan premiären. :) Förvånansvärt nog är det ju SF som distribuerar den andra filmen i Skandinavien, trots att den första släpptes av United International Pictures (som brukar distribuera Sony Pictures filmer).

Toy Story 4 kommer förstås att dröja tills tidigast premiärdagen eller dagen efter premiären, i och med att Disney inte lämnar ut uppgifter före premiären. Möjligen kan Disney skicka ut någon pressrelease med några begränsade röstuppgifter före premiären, som de gör ibland, men aldrig någon form av fullständig lista.


Daniel, Tror du att dubnningenn Angry Biirds movie 2 att ha några svenska kändisar I dom nya rollerna .
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Christer

Fan om jag var Daniel skulle jag stänga sajten så mycket som det tjatas här ibland...

Elios

Citat från: Christer skrivet 26 juli 2019 kl. 10:25:08
Fan om jag var Daniel skulle jag stänga sajten så mycket som det tjatas här ibland...

Hur mycket tycker du att det tjatas?  ???

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 26 juli 2019 kl. 15:09:02
Tycker det är ganska tjatigt när gstone frågar om samma film om och om och om och om igen, men det skrivs ju inte här varje dag

Jag skriver bara önskemål när jag känner för det

Jag gillar inte när folk kritiserar mig !

Du har gjort mig upprörd !

Jag är INTE trevlig när jag är arg !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2019 kl. 15:21:03


Jag gillar inte när folk kritiserar mig !

Du har gjort mig upprörd !

Jag är INTE trevlig när jag är arg !

Jag tror inte att Erik Dahlberg menade något illa, han menade bara att du inte behöver skriva samma sak alltför många gånger!  ;)

Jag förstår att du kan bli lite upprörd ibland för att du har både autism, asbergers och dyslexi, men du kan iallafall försöka att hantera din vrede...

Jag har också autism, faktiskt så kan jag också ibland bli upprörd, känna mig fördärvad, pinsammad, långsint, osv. då och då, men jag försöker ändå att jobba på det för jag är i allmänhet en trevlig person, men kan ibland ha en del svårigheter, och kan både bli missförstådd och själv missförstå andra, osv. men jag försöker att hantera det ändå... (jag är stor Disney-fantast och försöker ändå att handskas med mina svårigheter och dylikt)

Iallafall så vill jag att både du och Erik Dahlberg ska ha en fortsatt trevlig dag, även om det faktiskt är jag som fyller år idag!  :) (därför vill jag gärna ha en fortsatt trevlig dag jag med)

Fråga till Daniel: har du fått credits till Disney Prinsessor Förtrollade Äventyr Följ Dina Drömmar:) (den verkar inte finnas med i creditlistan, men uppgifter finns iallafall hos Disneyania)

Om du inte har credits till den så kan jag publicera det i tråden senare om du vill!  :)

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 26 juli 2019 kl. 15:42:48
Då får du försöka ha tålamod, Daniel har faktiskt mer att göra än att bara leta fram creditlistor

Förlåt så mycket 💐
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Andlegingen till att jag gärna vill ha credits till Angry Birds movie 2 så gärna är att jag vill avgöra om jag ska se filmen eller inte.

Jag fakist gjort en lista över all filmer jag ska se fram tilm November 2020 men hag ändrar i fall några filmer som
jag gärna vill se föt realse datum i sverige. Och jag avgöra ofta om jag ska se en animerad utifrån rösterna.

Ibland går filmer bara på svenska då vill jag bara se dom på bio om dom svenska rösterna är bra.

Om det gåt ser jag gärna på engelska. Men biografen som ligger närmast mig visar bara animerad filmer på Svenska. Och det är bra att gå ditr för den ör så himla nära mitt hem !

Jag hoppas jag förklarade allt bra.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.