Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

I drömmarnas trädgård

Startat av Dubintrested, 19 april 2023 kl. 18:22:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Dubintrested

Originalserien dubbades ju när det begav sig av Eurotroll för SVT. Björn Gedda var berättarröst, Myrra Malmberg sjöng titelsången och översättningen sköttes av Anoo Bhagavan. 

Jag såg nu på SVT Play att serien är tillbaka med en ny säsong efter alla dessa år. I den nya säsongen är det någon vid namn Maria Grudemo El Hayek som är berättarröst och titelsång verkar det inte finnas någon. 

Översättningen för den nya är också gjord av en Bhagavan men denna gången Annelie.

MOA

Citat från: Dubinterested skrivet 19 april 2023 kl. 18:22:40Originalserien dubbades ju när det begav sig av Eurotroll för SVT. Björn Gedda var berättarröst, Myrra Malmberg sjöng titelsången och översättningen sköttes av Anoo Bhagavan.

Jag såg nu på SVT Play att serien är tillbaka med en ny säsong efter alla dessa år. I den nya säsongen är det någon vid namn Maria Grudemo El Hayek som är berättarröst och titelsång verkar det inte finnas någon.

Översättningen för den nya är också gjord av en Bhagavan men denna gången Annelie.
Ursäkta?Detta måste undersökas,kunde aldrig tro att dom skulle göra nåt nytt med de där programmet

Dubintrested

Citat från: MOA skrivet 19 april 2023 kl. 19:32:19Ursäkta?Detta måste undersökas,kunde aldrig tro att dom skulle göra nåt nytt med de där programmet
När jag söker på Google så kan jag inte hitta något om en ny säsong men den finns på SVT Play tillsammans med originalserien.

https://www.svtplay.se/i-drommarnas-tradgard

MOA

Citat från: Dubinterested skrivet 19 april 2023 kl. 20:00:12När jag söker på Google så kan jag inte hitta något om en ny säsong men den finns på SVT Play tillsammans med originalserien.

https://www.svtplay.se/i-drommarnas-tradgard
De e säkert e reboot om den kommit flera år efter originalserien avslutats
Jag tror gamla Drömmarnas e bättre än de nya

E

Citat från: Dubintrested skrivet 19 april 2023 kl. 18:22:40Översättningen för den nya är också gjord av en Bhagavan men denna gången Annelie.
Lite kul ändå att ifall Anoo är upptagen med annat så kan dom bara fråga hans fru att göra jobbet👏🏻