Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

RÖSTSKÅDESPELARNA - Kickstarter

Startat av Christian Hedlund, 20 februari 2021 kl. 11:16:18

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Soscla

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 mars 2021 kl. 14:05:32
Det är inte det som det handlar om, i och med restriktionerna så råder resförbud, min storebror pluggar i London från sensommaren/förhösten 2018 fram till försommaren 2022 och kommer då och då ner till Malmö, men i och med resförbudet och alla restriktioner är han fast i London...

Kommunicerar ni på nåt annat sätt då? Han kan kanske hjälpa dig fast han sitter där borta...
It's so fluffy I'm gonna die!

jimstrom

Var inne och tittade på kickstarterns status nyss, och den är uppe i 43.528.

Kom igen nu alla som kan, det här är ett projekt värt att stötta för oss som är fans av svensk dubbning.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Disneyfantasten

Citat från: Soscla skrivet  9 mars 2021 kl. 15:19:52
Kommunicerar ni på nåt annat sätt då? Han kan kanske hjälpa dig fast han sitter där borta...

Tyvärr är det inte så enkelt, det går tydligen inte att abbonera när man är i ett annat land, troligen av rättighets eller säkerhetsskäl!

Faktum är att han försökt att posta abbonemanget till streamingstjänsten Disney+ till mig via mobilen men det verkar tyvärr inte gå då jag och han för tillfället är i helt olika länder...

Christian Hedlund

Citat från: jimstrom skrivet 13 mars 2021 kl. 20:56:25
Var inne och tittade på kickstarterns status nyss, och den är uppe i 43.528.

Kom igen nu alla som kan, det här är ett projekt värt att stötta för oss som är fans av svensk dubbning.

Nästan 44 000 nu!

Måndagen den 22:a är det försent! 😱🤩🙌🏽 Det här kan gå!
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

MOA

Citat från: Christian Hedlund skrivet 14 mars 2021 kl. 11:51:05
Nästan 44 000 nu!

Måndagen den 22:a är det försent! 😱🤩🙌🏽 Det här kan gå!
Ledsen Sonic men jag kan int donera pengar



gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Christian Hedlund




VI ÄR I MÅL!

Det blir nya avsnitt av Röstskådespelarna!

Enormt tack till alla passionerade dubbningsfans som stöttat oss, vi hade aldrig klarat det utan er!!!!!!!
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

jimstrom

"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

MOA

Citat från: Christian Hedlund skrivet 19 mars 2021 kl. 09:40:23



VI ÄR I MÅL!

Det blir nya avsnitt av Röstskådespelarna!

Enormt tack till alla passionerade dubbningsfans som stöttat oss, vi hade aldrig klarat det utan er!!!!!!!
Woah Yeah!

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Goliat

Citat från: Christian Hedlund skrivet 22 mars 2021 kl. 08:42:36
Om 15 min stängs Kickstartern!

Sista chansen att vara med och bidra!

https://www.kickstarter.com/projects/1man20voices/rostskadespelarna

Hade så gärna bidragit om vi hade haft möjlighet. Kan i alla fall bidra med ett grymt jobbat! Kul att ni finns, aldrig sett någon liknande, intressant att höra. Sällan man ser röstskådespelare som berättar hur det går till m.m. ☺️

Disneyfantasten

Citat från: papperskorg skrivet 22 mars 2021 kl. 13:32:15
Hade så gärna bidragit om vi hade haft möjlighet. Kan i alla fall bidra med ett grymt jobbat! Kul att ni finns, aldrig sett någon liknande, intressant att höra. Sällan man ser röstskådespelare som berättar hur det går till m.m. ☺️

Precis mina ord!  :)

MOA