Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet  4 oktober 2020 kl. 20:44:24
Nämen, bra att du erkänner till slut.

DET HÄR ÄR SUPER  OTREVLIG och person angrep, Jag blir JÄTTE ARG ! Ta Bort  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Soscla

Citat från: gstone skrivet  5 oktober 2020 kl. 18:51:24
DET HÄR ÄR SUPER  OTREVLIG och person angrep, Jag blir JÄTTE ARG ! Ta Bort  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Just i det här fallet var det väl du som började eftersom du ändrade i Lilla Mys citerade inlägg först... Om du bara ber om ursäkt kanske hon tar bort det och så kan ni bli vänner igen. Se så!
It's so fluffy I'm gonna die!

gstone

Citat från: Soscla skrivet  5 oktober 2020 kl. 22:11:25
Just i det här fallet var det väl du som började eftersom du ändrade i Lilla Mys citerade inlägg först... Om du bara ber om ursäkt kanske hon tar bort det och så kan ni bli vänner igen. Se så!

Men jag skrev inget förolämpade bara något roligt :( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Erika

Citat från: gstone skrivet  5 oktober 2020 kl. 22:20:36
Men jag skrev inget förolämpade bara något roligt :( >:(

::)

Som sagt, du började... Be nu om ursäkt, och sedan ni båda gå vidare i livet.

Simon Axelsson

Kan man gnälla på att det inte finns någon som helst Blu-Rayreleaseinfo angående The King of Staten Island? Blir den årets Good Boys? Good Boys har ju dock svenska undertexter på inportutgåvan till skillnad från The King of Staten Island.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  5 oktober 2020 kl. 22:28:43
Kan man gnälla på att det inte finns någon som helst Blu-Rayreleaseinfo angående The King of Staten Island? Blir den årets Good Boys? Good Boys har ju dock svenska undertexter på inportutgåvan till skillnad från The King of Staten Island.
Gnäll på bara  :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Soscla

Jag vill bara åka till mina kamrater runt om i landet, men det går ju inte :( Gnäll gnäll, ingen social kontakt gnäll gnäll klättrar på väggarna.
It's so fluffy I'm gonna die!

Steffan Rudvall

Citat från: Soscla skrivet 10 oktober 2020 kl. 22:24:10
Jag vill bara åka till mina kamrater runt om i landet, men det går ju inte :( Gnäll gnäll, ingen social kontakt gnäll gnäll klättrar på väggarna.
Man får faktiskt göra resor inom Sverige

Lilla My

Citat från: Soscla skrivet 10 oktober 2020 kl. 22:24:10
Jag vill bara åka till mina kamrater runt om i landet, men det går ju inte :( Gnäll gnäll, ingen social kontakt gnäll gnäll klättrar på väggarna.

Jag känner samma sak... Blir galen.

Soscla

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 oktober 2020 kl. 22:29:21
Man får faktiskt göra resor inom Sverige

Jag tycker inte nöjesresor är helt försvarbart riktigt än. Samt att jag bor i Uppsala där alla skitstudenter håller på att skapa en andra våg, så jag får väl hålla mig kvar här (även om jag inte umgås med studenter men...ändå)
It's so fluffy I'm gonna die!

gstone

Jag tycker Sussie Eriksson borde dubba mer ! :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


MOA

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 oktober 2020 kl. 16:21:06
Bra för mig att jag är så osocial för då slipper jag bli galen och klättra på väggarna och ta vaccinet.
För Corona?

Scoobydoofan1

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 oktober 2020 kl. 23:24:19
Eller för något annat skit från media.
Media är för mycket ibland. Är det nån som tycker att komedi serier börjar bli sämre i kvalité?

Scoobydoofan1

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 28 oktober 2020 kl. 11:40:36
Media/serier/filmer övertaget blir sämre i kvalité.
Det gör dom, dom nya filmer och serier är inre så bea som dom äldre. Dom flesta säger art dom är bra men dom är urusla.