Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

TV-SERIER SÖKES: Yu-Gi-Oh! GX

Startat av TBT_STR_QR, 7 januari 2018 kl. 10:46:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Grimner

Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Grimner

Citat från: gstone skrivet 26 oktober 2020 kl. 22:38:26
Alltså mindre än hälften ? :(
Tyvärr, ja, och många andra länder gav upp med dubbningen mycket tidigare än så. Faktum är att de sista 25 avsnitten i serien aldrig har dubbats, och kan alltså bara ses på japanska.
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

Lilla My

Citat från: Grimner skrivet 27 oktober 2020 kl. 18:32:32
Tyvärr, ja, och många andra länder gav upp med dubbningen mycket tidigare än så. Faktum är att de sista 25 avsnitten i serien aldrig har dubbats, och kan alltså bara ses på japanska.

Lika bra, GX var verkligen bäst i sina första två säsonger.

Otakingu

Totalt dubbades samtliga 52 avsnitt av första säsongen på svenska :)

Scoobydoofan1

Citat från: Otakingu skrivet 14 december 2020 kl. 20:05:06
Totalt dubbades samtliga 52 avsnitt av första säsongen på svenska :)
Resten av serien? Dubbades inte säsong 2 & 3?

Hey Arnold på svenska

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Grimner

Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

Hey Arnold på svenska

Citat från: Grimner skrivet 14 december 2020 kl. 21:23:18
Var fick du tag på länken till min Google Drive? Jag kan inte minnas att jag delat den med dig? ???

Discord har den också på grund av TBT_STR_QR som la ut den för någon som ville ha serien.

Jag bara råkade att trycka på länken för jag är inte intresserad av serien överhuvudtaget.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Otakingu


Hey Arnold på svenska

Citat från: Grimner skrivet 14 december 2020 kl. 21:23:18
Var fick du tag på länken till min Google Drive? Jag kan inte minnas att jag delat den med dig? ???

Jag kan ta bort den från tråden om du vill det?
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Grimner

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 14 december 2020 kl. 22:01:32
Jag kan ta bort den från tråden om du vill det?
Nej då, det spelar ingen roll; tvärtom är det ju bara bra om de som söker Yu-Gi-Oh! GX på svenska lättare kan få tillgång till den serien. ;D
Det enda problemet skulle ju vara om jag någon gång i framtiden behöver ta bort avsnitten för att ladda upp någonting annat på min Google Drive, eftersom utrymmet är väldigt begränsat. Men det lär inte hända än på flera år.
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

Hey Arnold på svenska

Citat från: Grimner skrivet 14 december 2020 kl. 22:43:16
Nej då, det spelar ingen roll; tvärtom är det ju bara bra om de som söker Yu-Gi-Oh! GX på svenska lättare kan få tillgång till den serien. ;D
Det enda problemet skulle ju vara om jag någon gång i framtiden behöver ta bort avsnitten för att ladda upp någonting annat på min Google Drive, eftersom utrymmet är väldigt begränsat. Men det lär inte hända än på flera år.

Bra att höra :)
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Alexandersberg

Citat från: Grimner skrivet 28 augusti 2020 kl. 10:44:13
Jag har samtliga 52 avsnitt med svensk dubbning, ifall någon av er fortfarande saknar avsnitt. :)

Jag saknar de mesta avsnitt, skulle jättegärna ta del av avsnitten då jag kollade på gx när jag var liten. Skulle uppskatta svar jättemycket. Ifall du skulle kunna mejla mig på eller svara här!

Scoobydoofan1

#29
Citat från: Otakingu skrivet 14 december 2020 kl. 21:39:42
Nej tyvärr, det är allt som finns!
Så det är bara säsong 1 som har dubbads? Bara 52 avsnitt?