Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Legendaren Gunnar Ernblad!

Startat av Steffan Rudvall, 5 oktober 2021 kl. 10:45:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag tror inte chansen är så stor att  Albert dyker upp i fler tv serier och omdubbning av gamla DuckTales är redan klar så tur var.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Det finns inget jag hellre hade velat än att ta en kaffe eller varför inte dra ut och ta en öl på puben och bara snacka ren skit och dubbning med vår allas kära Gunnar Ernblad! ❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥

MOA

Citat från: Elios skrivet  5 oktober 2021 kl. 20:22:24
Det finns inget jag hellre hade velat än att ta en kaffe eller varför inte dra ut och ta en öl på puben och bara snacka ren skit och dubbning med vår allas kära Gunnar Ernblad! ❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥
Underbara man

MOA

Han står också för detta skratt

Elios

Citat från: MOA skrivet  5 oktober 2021 kl. 21:36:26
Han står också för detta skratt

Här blev bilden lite för stor för mig så lyckas inte få igång den.  Vad göra!? ::)


TonyTonka

De här två replikerna från spelet Pettson & Findus i Snickarbon kommer jag alltid minnas Gunnar bäst för. <3
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Elios

Citat från: TonyTonka skrivet 10 oktober 2021 kl. 13:00:33
De här två replikerna från spelet Pettson & Findus i Snickarbon kommer jag alltid minnas Gunnar bäst för. <3

Med Hilding Slut som Pettson då ja.
Hade faktiskt ingen aning om att han var med där. Men visst klassiskt när jag känner igen det.  ;D

Elios

Spelade även en jätte i en version av Mästerkatten I Stövlar minns jag rätt. Och även i den japanska versionen på slutet av 1960-talet var han ju med. En av hans första dubbningar skulle jag tro.  ;D ;D

Elios

Även Wilgax i Ben 10 minns vi ju honom.  ;D

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 22 oktober 2021 kl. 14:04:58
Även Wilgax i Ben 10 minns vi ju honom.  ;D
Ja absolut den fick man höra flitigt när man såg på TV med barnen.