Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Bästa filmer i år

Startat av gstone, 8 oktober 2019 kl. 12:54:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2019 kl. 17:43:46
...och jag är fortfrande lite så sur för att Stellan inte kounde ta tid att dubba sig själv då är svensjk. Jag hatar när filmer svenskar i dubbas och svensk inte  dubar siig sjölv. Det drev mig galen med Pingvinra från madagaskar. Det så irterande att Peter Stormare inte kunde dubba sig själv på Svenska ! >:( Det gör ganska förbannad.

Jag håller med dig att det är förargligt när en svensk skådespelare som medverkat i originalversionen inte medverkar i den svenska dubbningen, Stellan Skarsgård borde verkligen ha dubbat Hertigen...

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2019 kl. 17:43:46
Jag köpte Dator animerad Ferdinad. men den var dålig tyckte jag när jag såg den.

Tack för att du påminde mig om att Blue Sky Studios version av Ferdinand (2017) existerar, den filmen har jag inga planer alls att se då jag absolut föredrar kortfilmen från Disney som brukar visas på julafton, där den legendariske Hans Lindgren är berättaren...

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2019 kl. 17:43:46
Det Rengar Köttbukkar tycker illa om för att matt i dom filmerna ser så äklig ut av någon andling att tapar avtite av ett se på dom filmerna.

Tack för att du påminde mig om att Det Regnar Köttbullar existerar, jag har inte sett den filmen heller men den ser inget vidare ut alls, köttbullar är ju så goda så att låta det regna köttbullar i en animerad film tycker jag är helt sinnessjukt...