Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Mr. Bean

Startat av TonyTonka, 27 juni 2009 kl. 22:38:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Har Mr.  Bean på något sätt dubbats till svenska? (Filmerna,Serien,Tecknade Serien)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Daniel Hofverberg

De "otecknade" filmerna och serierna har definitivt aldrig dubbats i Sverige. Den tecknade serien är jag faktiskt inte säker på - jag kommer inte ihåg någon dubbning där, men då jag är totalt ointresserad av Mr. Bean, så kan jag inte säga med säkerhet.

Erika

Jag har sett otroligt lite av den tecknade tv-serien, men de ytterst få avsnitt jag har sett har varit i textad originalversion.

Yuzuki

Jag har sett några avsnitt av den tecknade serien och vad jag har hört så
pratar dom på engelska när dom väl säger nåt. Vilket inte är ofta, så serien
är nog inte dubbad.

Elios

Dem säger ju nästan aldrig något. Men så fort Bean pratar säger han väl antingen TEDDY eller bara Oh, NO! 

Steffan Rudvall

Har du någon inställning på din version av forumet som får mycket gamla trådar att verka relevanta att skriva i? Frågan är besvarad och det gjordes för 13 år sedan.

Fred

Jag vill att jag såg den tecknade Mr Bean något där de vid ettrillfälle yttrade svenska ord. Jag är dock inte hundra, jag kan hört fel.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 september 2022 kl. 00:31:44Har du någon inställning på din version av forumet som får mycket gamla trådar att verka relevanta att skriva i? Frågan är besvarad och det gjordes för 13 år sedan.
Som jag sagt tidigare eller nästan 100 gånger redan och det är att här finns redan ämnen som inte jag fattar varför man ska skapa nytt. Frågan må vara besvarad ja men jag vill ta med och skriva om den riktiga grejen om den och kunna skriva här vad jag tycker om Mr Bean och hans Teddy. Jag var mycket uppväxt med denna och skrattade oändligt många gånger vid flera tillfällen kan jag säga dig.