Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Robinson Crusoe

Startat av Cadpig, 24 april 2016 kl. 00:15:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cadpig

Oh, gawd! Som om inte filmen i sig ser ut som rent mög utan att man behöver spä ut den ytterligare med en dassig dubbning.

Edit: Personangrepp borttaget.

Elios

Har länge funderat på att se denna. Är den bra? 

MOA

Cadpigs ökända personangrepp,bara för att Ellen Bergström medverkade

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  5 december 2023 kl. 19:24:09Cadpigs ökända personangrepp,bara för att Ellen Bergström medverkade
Ja, han gick verkligen över gränserna, han har inte bara nöjt sig med att attackera henne, utan har även gått till angrepp mot hennes fans, tänk att han kunde sjunka så lågt...

Disneyfantasten

Nåväl, för att återgå till ämnet: jag har inte sett denna film och kan därför inte uttala mig om den, men jag är inte särskilt imponerad av hur den ser ut, någon dag kanske jag ser den iallafall.

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet  5 december 2023 kl. 19:00:12Har länge funderat på att se denna. Är den bra?
Det var inte direkt igår jag såg den, men vad jag kommer ihåg tyckte jag den var ganska bra - inget mästerverk, men fullt sevärd och underhållande; dessutom en bra dubbning. :)

Blu-Ray-utgåvan från SF Studios var länge riktigt billig, men tyvärr verkar den vara utgången nuförtiden. Den finns dock fortfarande som digital hyr- och köpfilm hos bl.a. Viaplay och SF Anytime.

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 december 2023 kl. 19:33:56Ja, han gick verkligen över gränserna, han har inte bara nöjt sig med att attackera henne, utan har även gått till angrepp mot hennes fans, tänk att han kunde sjunka så lågt...
Vad sa han? :o

Daniel Hofverberg

Citat från: Will Siv skrivet  3 mars 2024 kl. 12:29:04Vad sa han? :o
Jag vet inte om jag har sparat den exakta formuleringen, och även om jag hade det skulle det inte passa sig att publiceras här - låt oss bara konstatera att han skrev ett inlägg som sannolikt skulle tolkas som olaga hot och kanske till och med som mordhot... :(

Jag kan tillägga att jag kontaktade Ellen Bergström när det här begav sig, för att informera om vad som hänt och för att erbjuda mig att bistå med alla bevis som kan behövas om hon skulle vilja göra polisanmälan eller väcka personligt åtal, men fick tyvärr aldrig något svar av henne.

Will Siv

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 mars 2024 kl. 13:15:16Jag vet inte om jag har sparat den exakta formuleringen, och även om jag hade det skulle det inte passa sig att publiceras här - låt oss bara konstatera att han skrev ett inlägg som sannolikt skulle tolkas som olaga hot och kanske till och med som mordhot... :(

Jag kan tillägga att jag kontaktade Ellen Bergström när det här begav sig, för att informera om vad som hänt och för att erbjuda mig att bistå med alla bevis som kan behövas om hon skulle vilja göra polisanmälan eller väcka personligt åtal, men fick tyvärr aldrig något svar av henne.
Undrar varför det var mot henne? (och var det upprepade gånger?)

förresten, du råkar inte ha just det avsnittet av "Trolljägarna"?


jag vet redan att många filmfantaster som han inte är...... så trevliga, men han gick definitivt (långt) över gränsen.....