Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Farbror Joakim

Startat av TonyTonka, 18 januari 2021 kl. 16:46:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Kollade just in Legenden om de tre Caballeros på Disney+ för att kolla om Göran Engman gjorde Farbror Joakim, men jag tycker inte riktigt att det låter som honom? För de som inte har Disney+ har jag bifogat ett klipp på Joakims röst i serien. Jag tror att repliken i klippet är den enda han har i serien.

Creditslistan på Disney+ är inte till mycket hjälp då exakt samma creditslista syns i slutet av varje avsnitt, oavsett vilka som är med i avsnittet.  :-\
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet 18 januari 2021 kl. 16:46:26
Kollade just in Legenden om de tre Caballeros på Disney+ för att kolla om Göran Engman gjorde Farbror Joakim, men jag tycker inte riktigt att det låter som honom? För de som inte har Disney+ har jag bifogat ett klipp på Joakims röst i serien. Jag tror att repliken i klippet är den enda han har i serien.

Creditslistan på Disney+ är inte till mycket hjälp då exakt samma creditslista syns i slutet av varje avsnitt, oavsett vilka som är med i avsnittet.  :-\
Jag vet int hur Göran Engman låter men det kan va ett tillfälligt inhopp

Erika

Jag håller med om att det inte riktigt låter som Göran Engman... Rösten låter dock lite bekant, undrar vem röstskådespelaren/dubbaren kan vara...?

Alexander

Jag tycker det låter som Göran Engman.

Disneyfantasten

Citat från: Alexander skrivet 19 januari 2021 kl. 07:51:20
Jag tycker det låter som Göran Engman.

Hej Alexander! Du verkar inte ha varit här på ett tag! Har du händelsevis sett min senaste fråga i tråden MagicGold Blogg?  :) (samt mina senaste PM)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 januari 2021 kl. 08:06:15
Hej Alexander! Du verkar inte ha varit här på ett tag! Har du händelsevis sett min senaste fråga i tråden MagicGold Blogg?  :) (samt mina senaste PM)
'

Du frågar jämt honom om det >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA


Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 19 januari 2021 kl. 16:48:19
Han e nyfiken bara

Exakt!  ;)

Citat från: gstone skrivet 19 januari 2021 kl. 16:44:20
'

Du frågar jämt honom om det >:(

Du får sluta irritera dig på sådana saker! Om du är arg, andas djupt istället och räkna till tio!  ;)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 januari 2021 kl. 16:53:32
Exakt!  ;)

Du får sluta irritera dig på sådana saker! Om du är arg, andas djupt istället och räkna till tio!  ;)
Ja stör dig int på andras grejer