Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Era egna idéer om vad Disney-filmerna ska handla om i framtiden  (läst 9692 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Elios

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 5 267
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Era egna idéer om vad Disney-filmerna ska handla om i framtiden
« Svar #225 skrivet: 21 juli 2021 kl. 16:18:59 »
Jag har en perfekt idé! Hade varit kul om man hade kunnat göra nåt liknande som Hos Musse men inte så att det är en slags jätte stor pub för där alla ska titta på film utan att det blir som en spännande handling där många inom Disney världen går ihop med varandra för att stoppa några av skurkarna. Det hade varit jävligt ballt.  ;D

Utloggad Marcus R

• Juniormedlem
  • **
  • Antal inlägg: 91
  • Zoinks!
    • Visa profil
« Svar #226 skrivet: 21 juli 2021 kl. 16:24:22 »
Jag har en perfekt idé! Hade varit kul om man hade kunnat göra nåt liknande som Hos Musse men inte så att det är en slags jätte stor pub för där alla ska titta på film utan att det blir som en spännande handling där många inom Disney världen går ihop med varandra för att stoppa några av skurkarna. Det hade varit jävligt ballt.  ;D
Så du menar alltså Disney Infinity eller typ Kingdom Hearts?

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #227 skrivet: 24 juli 2021 kl. 22:41:19 »
nu tänker jag starta eget forum där bara några är som jag som gillar antropomorfiska djur som kung fu panda och tänker skriva till disney som kanske kan svenska i nån avdelning där de gör filmer där prinsessorna är djur t ex vaiana som katt,anna och elsa som uttrar,raya som elefant,mirabel som papegoja,snövit till en pingvin,törnrosa till sköldpadda,styvmodern och styvsystrar till paddor,belle till en uggla,plumette till en påfågel,ariel till katt eller anka,poncahontas till örn eller uggla,rapunsel till vilken fågel som helst,askungen till en ko,jasmine till en gris,anden till ett vårtsvin enligt ett avsnitt ur timon och pumbaa om vårtsvinsversioner i sagorna,merida till en björn,tiana till några djur som kan lägga ägg än groda och mulan till svan istället för människor och om disney går med på mina ideer så gör de det och kanske till slut göra den nya mulan-uppföljaren där befolkningen är djur istället för människor och att den svarta draktjejen jenny blir störtkär i mushu som kanske var ett besatt fan eftersom hon kanske såg mushu drar trästubben till att göra en skulptur för den kommande drakfestivalen.då är det farväl till er för denna gång.

Inloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 12 958
  • Kön: Man
  • Jag är Gazelle, välkommen till Zootropolis.
    • Visa profil
« Svar #228 skrivet: 24 juli 2021 kl. 23:08:31 »
nu tänker jag starta eget forum där bara några är som jag som gillar antropomorfiska djur som kung fu panda och tänker skriva till disney som kanske kan svenska i nån avdelning där de gör filmer där prinsessorna är djur t ex vaiana som katt,anna och elsa som uttrar,raya som elefant,mirabel som papegoja,snövit till en pingvin,törnrosa till sköldpadda,styvmodern och styvsystrar till paddor,belle till en uggla,plumette till en påfågel,ariel till katt eller anka,poncahontas till örn eller uggla,rapunsel till vilken fågel som helst,askungen till en ko,jasmine till en gris,anden till ett vårtsvin enligt ett avsnitt ur timon och pumbaa om vårtsvinsversioner i sagorna,merida till en björn,tiana till några djur som kan lägga ägg än groda och mulan till svan istället för människor och om disney går med på mina ideer så gör de det och kanske till slut göra den nya mulan-uppföljaren där befolkningen är djur istället för människor och att den svarta draktjejen jenny blir störtkär i mushu som kanske var ett besatt fan eftersom hon kanske såg mushu drar trästubben till att göra en skulptur för den kommande drakfestivalen.då är det farväl till er för denna gång.

Skulle det inte vara bättre om Snövit, Askungen och Törnrosa alla tre var sångfåglar? (jag menar, alla tre har ju fågelvänner plus att Törnrosa har en så förtrollande sångröst som hörs i fjärran, både Snövit och Törnrosa kan kommunicera med fåglarna genom att vokalisera)

clara liljeberg

• Gäst
« Svar #229 skrivet: 24 juli 2021 kl. 23:33:37 »
nu är det hej då på riktigt den här gången.

Utloggad Erika

• Global moderator
  • Antal inlägg: 2 178
    • Visa profil
« Svar #230 skrivet: 6 september 2021 kl. 22:10:37 »
Kom på att Den sista draken av Edith Nesbit skulle passa som Disney-film.