Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Hur skulle din dubbning se ut?

Startat av clash, 21 januari 2006 kl. 01:37:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 22 augusti 2021 kl. 18:45:35
Guy Del la berg skulle varit jättebra  som Kanin  >:( >:( >:(

Håller INTE med!

PS: Om jag någonsin ser dig använda ett enda argt gult huvud till så ringer jag polisen! DS

gstone

Hur skulle era dubbningar av Peter Pan & Wendy , live action Lila Sjöjungfrun och live action Pinocchio ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 augusti 2021 kl. 18:51:18
PS: Om jag någonsin ser dig använda ett enda argt gult huvud till så ringer jag polisen! DS

... Um? ???

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 augusti 2021 kl. 18:51:18
Håller INTE med!

PS: Om jag någonsin ser dig använda ett enda argt gult huvud till så ringer jag polisen! DS
What...

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 augusti 2021 kl. 18:51:18
PS: Om jag någonsin ser dig använda ett enda argt gult huvud till så ringer jag polisen! DS
Lycka till med att få polisen att bry sig om det, och att hitta någon passande lagparagraf för att det skulle vara olagligt... ;)

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 augusti 2021 kl. 12:58:27
Lycka till med att få polisen att bry sig om det, och att hitta någon passande lagparagraf för att det skulle vara olagligt... ;)

Jag försöker bara få honom att sluta använda arga gula huvuden i onödan, jag är trött på att han envisas med att göra det och trots att jag varnat, dubbelvarnat och trippelvarnat honom från att göra det så fortsätter han ändå...

Han måste lära sig att tåla att alla inte alltid tycker som han och han måste lära sig att hantera sitt humör...

Jag menar, det borde väl inte vara så svårt att diskutera sådana här saker utan att brusa upp sig eller liknande...

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 augusti 2021 kl. 13:10:24
Jag försöker bara få honom att sluta använda arga gula huvuden i onödan, jag är trött på att han envisas med att göra det och trots att jag varnat, dubbelvarnat och trippelvarnat honom från att göra det så fortsätter han ändå...

Han får dock göra det, hur mycket han vill, oavsett hur jobbigt du tycker det är. Jag kan också göra det, titta!  >:( >:( >:(

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Lilla My skrivet 23 augusti 2021 kl. 17:28:06
Han får dock göra det, hur mycket han vill, oavsett hur jobbigt du tycker det är. Jag kan också göra det, titta!  >:( >:( >:(

Och så tycker jag du ska sluta lägga dig i det här, det gör absolut inte saken bättre att du lägger dig i allting!

(jag använder bara sådana huvuden ibland och jag brusar inte upp mig)

Citat från: gstone skrivet 23 augusti 2021 kl. 18:20:07
Charlie Elvegård som Nasse !

Det tror jag inte han är redan synonym till Kanin i franschisen!

Guy De La Berg som Nalle Puh och Charlie Elvegård som Kanin är helt perfekta enligt min åsikt!

Men nu får vi återgå till ämnet!

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 23 augusti 2021 kl. 17:28:06
Han får dock göra det, hur mycket han vill, oavsett hur jobbigt du tycker det är. Jag kan också göra det, titta!  >:( >:( >:(

tack
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag tycker Charlie Elvegård skulle varit jättebra som Nasse   >:( >:( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 23 augusti 2021 kl. 19:16:27
Jag tycker Charlie Elvegård skulle varit jättebra som Nasse   >:( >:( >:(

Håller INTE med!

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 23 augusti 2021 kl. 17:28:06
Han får dock göra det, hur mycket han vill, oavsett hur jobbigt du tycker det är. Jag kan också göra det, titta!  >:( >:( >:(
vi kan göra de hur mycket vi vill >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 23 augusti 2021 kl. 21:32:15
vi kan göra de hur mycket vi vill >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Det där var alldeles för många! En hade räckt iallafall, tycker det hade räckt med en sådan om dagen, eller bättre, en i veckan, nej ännu bättre, en i månaden, sluta genast tramsa er nu och håll er till ämnet!

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 23 augusti 2021 kl. 19:16:27
Jag tycker Charlie Elvegård skulle varit jättebra som Nasse   >:( >:( >:(
Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 augusti 2021 kl. 19:27:23
Håller INTE med!
Ni har båda framfört era åsikter nu, och de är väl kända. Kan vi alla återgå till ämnet nu, och sluta haka upp oss på varandras små egenheter (åtminstone så länge det inte förekommer personangrepp eller dylikt)...?