Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Önskedraken

Startat av clara liljeberg, 27 juni 2021 kl. 22:53:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

vad  går att se på önskedraken på netflix eller viaplay.vad heter drakarna egentligen och hur många är drakarna ens?jag har skrivit ett brev om att disney ska göra en film om antropomorfiska drakar precis som i drakvärlden i penn zero:hjälten på deltid och jag hoppas att det kanske finns nån drakhane som var en tonåring jag tycker var snygg som gör att jag visslar och som får draktjejer att svimma eller smälter som isberg som man är ett flytade vatten.jag tycker happy jankell passar bäst som den galet besatta som gillar en drakkille med underbar sångröst och har konsert på musikfestivalen och jag är nyfiken på draktraditioner och kulturer och seder och sånt som smolder berättar om när hon firade hjärtvärmardagen i draklandet i equestria.

clara liljeberg

är det för att du inte såg önskedraken än?

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

du läste inte det som jag skapade.

clara liljeberg

varför läste inte du det första om önskedraken.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

jag gnäller inte och sluta behandlar mig som ett barn för jag är 25 år och jag upprepar dig igen från det att jag skapade hemsidan.vad går att se på önskedraken på netflix eller viaplay.vad heter drakarna egentligen och hur många är drakarna ens?! jag har skrivit brev om att disney ska göra en film om antropomorfiska drakar precis som i drakvärlden i penn zero:hjälte på deltid och jag hoppas att det kanske finns nån drakhane som var en tonåring jag tycker var snygg som gör att jag visslar och som får draktjejer att svimmar eller smälter som isberg  som man är ett flytande vatten.jag tycker happy jankell passar bäst som det galet besatta som gillar en drakkille med underbar sångröst och har konsert på musikfestivalen och jag är nyfiken på draktraditioner och kulturer och seder och sånt som smolder berättar om när hon firade hjärtvärmardagen i draklandet i equestria.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 29 juni 2021 kl. 17:25:44
jag gnäller inte och sluta behandlar mig som ett barn för jag är 25 år och jag upprepar dig igen från det att jag skapade hemsidan.vad går att se på önskedraken på netflix eller viaplay.vad heter drakarna egentligen och hur många är drakarna ens?! jag har skrivit brev om att disney ska göra en film om antropomorfiska drakar precis som i drakvärlden i penn zero:hjälte på deltid och jag hoppas att det kanske finns nån drakhane som var en tonåring jag tycker var snygg som gör att jag visslar och som får draktjejer att svimmar eller smälter som isberg  som man är ett flytande vatten.jag tycker happy jankell passar bäst som det galet besatta som gillar en drakkille med underbar sångröst och har konsert på musikfestivalen och jag är nyfiken på draktraditioner och kulturer och seder och sånt som smolder berättar om när hon firade hjärtvärmardagen i draklandet i equestria.

Draken heter Long och film går att se på Netflix :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

okej då ska jag skicka brevet till disney och se om det blir nån film med antropomorfa drakar som i zootropolis.

clara liljeberg

jag har skickat brevet till disney och nu väntar jag på att få svar om det blir nån film med antropomorfa drakar med svenskt tal.

clara liljeberg

var det bara en drake för det såg ensamt ut för jag trodde att det skulle var en flock drakar som bor inuti vulkanen eller i grottor eller i träden.

clara liljeberg

du svarar inte på mina frågor om hur många drakar det finns och var de bor nånstans.

Simon Axelsson

Citat från: clara liljeberg skrivet  2 juli 2021 kl. 16:57:58
du svarar inte på mina frågor om hur många drakar det finns och var de bor nånstans.

Om du fortfarande tänker på Önskedraken, så förekommer enbart en drake.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

clara liljeberg

inte konstigt att några drakar blev singlar.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.