Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse egengjorda grejer

Startat av Simon Axelsson, 13 oktober 2020 kl. 16:13:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Har vi en tråd där dessa passar in? Jag har gjort dem helt själv i Photoshop.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

MOA


Adam Larsson

Citat från: Simon Axelsson skrivet 13 oktober 2020 kl. 16:13:09
Har vi en tråd där dessa passar in? Jag har gjort dem helt själv i Photoshop.
Har du något manus? Jag känner nämligen en kille som känner en tysk filmproducent

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet 13 oktober 2020 kl. 21:52:31
Har du något manus? Jag känner nämligen en kille som känner en tysk filmproducent
Vad ska de bli för film?

Simon Axelsson

Citat från: Adam Larsson skrivet 13 oktober 2020 kl. 21:52:31
Har du något manus? Jag känner nämligen en kille som känner en tysk filmproducent

Nä, några manus har jag inte i nuläget, men jag har på sätt och vis kortfattade handlingar, tänkte börja skriva mer utförligt rätt snart. Hade dock varit kul med lite hjälp med diverse "plot points", vare sig av klasskamrater, er eller andra.

Kul att du känner en kille som känner en tysk filmproducent, men jag tror det är lite tidigt att kontakta någon producent över huvud taget.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 13 oktober 2020 kl. 22:16:10
Nä, några manus har jag inte i nuläget, men jag har på sätt och vis kortfattade handlingar, tänkte börja skriva mer utförligt rätt snart. Hade dock varit kul med lite hjälp med diverse "plot points", vare sig av klasskamrater, er eller andra.

Kul att du känner en kille som känner en tysk filmproducent, men jag tror det är lite tidigt att kontakta någon producent över huvud taget.
Killen som känner producenten är jag fast vi känner egentligen inte varandra vi är bara bekanta

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 oktober 2020 kl. 22:18:22
Killen som känner producenten är jag fast vi känner egentligen inte varandra vi är bara bekanta

Jag såg det, ja.  :)
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats