Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 augusti 2022 kl. 14:09:40Krister Henriksson
Krister Henriksson.jpg

Ellemeet (Minou - kattflickan)

Babar (Babar- elefanternas konung)

Berättare (De tre vännerna och Jerry)

H.C. Andersen (Sagoberättaren)

Diderot (Lyllo & Zorba)

Uppläsare (Harry Potter 1-7 ljudbok)

Varför gör du kollage med den här personen? Ingen vet vem han är och han är inte ens någon röstskådespelare för då skulle jag veta vem det är.

TonyTonka

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  1 augusti 2022 kl. 21:24:27Varför gör du kollage med den här personen? Ingen vet vem han är och han är inte ens någon röstskådespelare för då skulle jag veta vem det är.
Vadå "ingen vet vem han är?", det är ju en av Sveriges mest kända skådespelare.  ???
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Mathilda Gustafsson

Citat från: TonyTonka skrivet  1 augusti 2022 kl. 22:31:41Vadå "ingen vet vem han är?", det är ju en av Sveriges mest kända skådespelare.  ???
Vad pratar du om? Vadå Sveriges kändaste? Jag har aldrig hört talas om honom och inte heller om grejerna på kollaget! Han är inte alls känd!

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  1 augusti 2022 kl. 23:26:23Vad pratar du om? Vadå Sveriges kändaste? Jag har aldrig hört talas om honom och inte heller om grejerna på kollaget! Han är inte alls känd!
Han är faktiskt en av Sveriges mest kända skådespelare han är med i över 30 Wallander filmer.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  1 augusti 2022 kl. 23:30:00Han är faktiskt en av Sveriges mest kända skådespelare han är med i över 30 Wallander filmer.
Plus närmare 100 andra filmer och serier genom åren; plus då roller i flera dussin teaterpjäser på bl.a. Dramaten...
https://www.imdb.com/name/nm0377631/

Om man bortser från Skarsgårdarna är det nog svårt att hitta någon mer känd skådespelare än han i Sverige...

Mathilda Gustafsson

Men jag vet i alla fall inte vem det är! Så han är inte känd!

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  3 augusti 2022 kl. 14:53:12Men jag vet i alla fall inte vem det är! Så han är inte känd!
Kanske inte för dig, men det betyder inte att han inte är känd för andra!  ;)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 augusti 2022 kl. 15:01:48Kanske inte för dig, men det betyder inte att han inte är känd för andra!  ;)
Känner du till honom?

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 oktober 2020 kl. 03:06:41Dick Eriksson.jpg
Dick Eriksson

Ash Ketchum (Pokémon)

Bonkers (Bonkers)

Francois (Råttatouille)

Esteban (Zack & Codys ljuva hotelliv)

Rocko (Rockos moderna liv)

Lucius Malfoy (Harry Potter)

Filius Flitwick (Harry Potter)

Lazlo (Camp Lazlo)

Motoki (Sailor Moon)

Dobby (Harry Potter)

Aristides Filosell (Tintins äventyr: Enhörningens hemlighet)

Barney (Familjen Flinta, Media Dubb/Media Dubb Internationell)

Tinky Winky (Teletubbies)

Unalaq (The Legend of Korra)

Grisen Ollie (Kogänget)
Uppdaterad.


Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 18 oktober 2022 kl. 22:35:54Vad har du uppdaterat?
Jag har tagit bort en roll som han tydligen aldrig spelat och ersatt den med två som han har gjort.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2022 kl. 22:57:06Jag har tagit bort en roll som han tydligen aldrig spelat och ersatt den med två som han har gjort.

Vilka?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 oktober 2022 kl. 22:59:00Vilka?
Petri som tydligen alltid spelats av Staffan Hallerstam förutom i originalfilmen har ersätts av Barney och Aristides Filosell.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2022 kl. 23:10:29Jag ville också säga att det blir kollage med Maud Cantoreggi Pedersen så bidra gärna med roller.
Kan du ta ett med Mogge Sseruwagi också?
Det är mitt önskemål! ^^

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2022 kl. 23:01:05Petri som tydligen alltid spelats av Staffan Hallerstam förutom i originalfilmen har ersätts av Barney och Aristides Filosell.

Men då är ju Christian Hedlunds Comic Con från 2017 helt förstörd;


https://m.youtube.com/watch?v=2IGQN8T__M0