Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

jag tycker att du säger till om den dubbas eller inte för jag hatar engelska.HATAR;HATAR;HATAR engelskt tal och jag vill att det ska vara drakar då om det kanske är mushus tvillingbror och om de inte gör det så kommer jag att gråta till floder så det blir översvämningar och jag vill att den nya filmen ska bli som lejonkungen och aladdin och blir det inte som det blev då får du ber dom att göra en helt ny film där mushu är med som huvudkaraktär och träffar på en kvinnlig drake och så ska det vara svenskt dubbning denna gång och om du nånsin sviker mig för sista gången då kommer jag att gråta ännu mera så att hela huset ligger under vatten. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Simon Axelsson

Det här känns verkligen som att det har gått för långt
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lilla My


Daniel Hofverberg

Ingen här har något att säga till om på den punkten, och om man inte jobbar på Disney är nog chansen lika med noll att de skulle bry sig om vad vi ber dem om... :(

Oavsett vilket så lämnar vi ämnet för den här gången, tills dess att vi vet med 100% säkerhet huruvida filmen har dubbats eller inte. :)

Elios

Asså detta kan ju bara inte vara på riktigt.  :o

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 14 februari 2020 kl. 14:31:53
Skede Glädje ?

HAHA vad förnått sa du!?

Citat från: gstone skrivet 14 februari 2020 kl. 14:31:53
Sa du inte det var fel förut ? >:(

Dubbelmoral någon ? :-\

Jag har aldrig pratat om skadeglädje (vilket jag ANTAR är det du menar) så, va? Dessutom är det inte skadeglädje jag känner, utan bara ren och skär lycka över folks inkompetents i att skriva foruminlägg på nätet. Påminner om mig själv när jag var f12'a. Good times, good times ;D Keep it going!

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 15 februari 2020 kl. 06:55:16
HAHA vad förnått sa du!?

Jag har aldrig pratat om skadeglädje (vilket jag ANTAR är det du menar) så, va? Dessutom är det inte skadeglädje jag känner, utan bara ren och skär lycka över folks inkompetents i att skriva foruminlägg på nätet. Påminner om mig själv när jag var f12'a. Good times, good times ;D Keep it going!

Då var det någon annan otrevlig människa på samma forum jag bråkade med. Ursäkta ! :-\ :-[ :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

men då kan du be de göra en ny uppföljare där mushu är med för jag älskar drakar så mycket och där människor blev förvandlade till djur så att det skulle bli som kung fu panda eftersom jag hatar människor. >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Simon Axelsson

Citat från: clara liljeberg skrivet 15 februari 2020 kl. 22:30:53
men då kan du be de göra en ny uppföljare där mushu är med för jag älskar drakar så mycket och där människor blev förvandlade till djur så att det skulle bli som kung fu panda eftersom jag hatar människor. >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Måste fråga, om du fick chansen att förvandla dig själv till ett djur, skulle du ta den chansen och, isåfall, vad skulle du göra efter förvandlingen?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 15 februari 2020 kl. 22:30:53
men då kan du be de göra en ny uppföljare där mushu är med för jag älskar drakar så mycket och där människor blev förvandlade till djur så att det skulle bli som kung fu panda eftersom jag hatar människor. >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Är du GALAN ?

Du låter galen ! >:( >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My


gstone

Jag gillar INTE att Hollywood samarbete så mycket med Kina med tanken på vilken HEMSKT regringe dom har och hur säda regringe behandlar sitt folk !! >:( >:(

JAG GILLAR DET INTE ALLS !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Citat från: gstone skrivet 16 februari 2020 kl. 16:59:25
Jag gillar INTE att Hollywood samarbete så mycket med Kina med tanken på vilken HEMSKT regringe dom har och hur säda regringe behandlar sitt folk !! >:( >:(

JAG GILLAR DET INTE ALLS !


Vad är regringe för något?  ???

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats