Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

jag är 24 år och jag är borgmästarens dotter och heter ulrika och om du inte säger åt några att fixa svensk dubbning till den nya filmen så kommer jag att vara jättesuperduperarg på dig och dödar dig och skvallrar för mamma om vad du har gjort om mina sårade svenska biokänslor med svenskt tal och jag kommer att äta upp dig tills du blir väldigt väldigt väldigt väldigt rädd för mig när jag förvandlas till ett monster med huggtänder och klor om du inte lyder mig så att jag börjar få raseriutbrott och om du inteordnar detta med svensk dubbning så befaller jag dig att ordnar det med svenskt dubbning på bio bara för mig som lejonkungen gjordes och om du misslyckas så måste du ordna en helt annan ny mulan film där människor blev förvandlade till djur för jag hatar människor och nu kommer jag att hata dig för du är en lögnare och svikare och dessutom är jag vuxen nu och nu gör jag slut med dig gstone uppfattat!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Daniel Hofverberg

Citat från: clara liljeberg skrivet  7 februari 2020 kl. 01:45:33
jag är 24 år och jag är borgmästarens dotter och heter ulrika och om du inte säger åt några att fixa svensk dubbning till den nya filmen så kommer jag att vara jättesuperduperarg på dig och dödar dig och skvallrar för mamma om vad du har gjort om mina sårade svenska biokänslor med svenskt tal och jag kommer att äta upp dig tills du blir väldigt väldigt väldigt väldigt rädd för mig när jag förvandlas till ett monster med huggtänder och klor om du inte lyder mig så att jag börjar få raseriutbrott och om du inteordnar detta med svensk dubbning så befaller jag dig att ordnar det med svenskt dubbning på bio bara för mig som lejonkungen gjordes och om du misslyckas så måste du ordna en helt annan ny mulan film där människor blev förvandlade till djur för jag hatar människor och nu kommer jag att hata dig för du är en lögnare och svikare och dessutom är jag vuxen nu och nu gör jag slut med dig gstone uppfattat!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Som jag har skrivit förut är det ingen här som jobbar på Disney och har något att säga till om vad gäller vilka filmer som dubbas och inte. Så vi kan tyvärr inte göra något åt det, hur mycket vi än hade velat. :(

Du får lov att kontakta Disney i Sverige med dina önskemål, för ingen här kan påverka Disneys beslut i den frågan.

Vi kan som sagt inte vara säker på om Mulan kommer att dubbas eller inte förrän det börjar närma sig premiären, men det ser väl inte särskilt lovande ut. Tycker du inte om det, får du kontakta Disney med dina synpunkter, för ingen här kan tyvärr göra något åt saken.

Lilla My

Citat från: clara liljeberg skrivet  7 februari 2020 kl. 01:45:33
jag är 24 år och jag kommer att äta upp dig tills du blir väldigt väldigt väldigt väldigt rädd för mig och dessutom är jag vuxen nu och nu gör jag slut med dig gstone uppfattat!!!!!!!!!!! >:( >:(

Trollskörden verkar bli bra i år

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 februari 2020 kl. 03:10:20
Som jag har skrivit förut är det ingen här som jobbar på Disney och har något att säga till om vad gäller vilka filmer som dubbas och inte. Så vi kan tyvärr inte göra något åt det, hur mycket vi än hade velat. :(

Du får lov att kontakta Disney i Sverige med dina önskemål, för ingen här kan påverka Disneys beslut i den frågan.

Vi kan som sagt inte vara säker på om Mulan kommer att dubbas eller inte förrän det börjar närma sig premiären, men det ser väl inte särskilt lovande ut. Tycker du inte om det, får du kontakta Disney med dina synpunkter, för ingen här kan tyvärr göra något åt saken.
Kommentaren där borde väll räknas som olovliga hot och personangrepp?

Citat från: Lilla My skrivet  7 februari 2020 kl. 05:01:32
Trollskörden verkar bli bra i år
Mata inte trollen tack. /Skötarna
Houba !

Daniel Hofverberg

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet  7 februari 2020 kl. 09:11:50
Kommentaren där borde väll räknas som olovliga hot och personangrepp?
Absolut, men eftersom personen ifråga ignorerade min förra förklaring och fortsatte med liknande inlägg när jag tagit bort dylika inlägg, så behåller jag inlägget i några dagar så att Clara kanske ser mitt svar och förstår.

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 februari 2020 kl. 09:42:54
Absolut, men eftersom personen ifråga ignorerade min förra förklaring och fortsatte med liknande inlägg när jag tagit bort dylika inlägg, så behåller jag inlägget i några dagar så att Clara kanske ser mitt svar och förstår.
Jag förstår
Houba !

clara liljeberg

nu skvallrar jag för min mamma om att du var elak mot mig om att den nya filmen inte dubbades och att du bara är en nörd som inte vet ett dugg om dubbning och som inte ens jobbar i disney filmer och om du vill jobba i disney så borde du göra en ny mulan film där människor är djur i djurvärlden.UPPFATTAT!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Lilla My

Citat från: clara liljeberg skrivet  8 februari 2020 kl. 06:52:48
nu skvallrar jag för min mamma om att du var elak mot mig om att den nya filmen inte dubbades och att du bara är en nörd som inte vet ett dugg om dubbning och som inte ens jobbar i disney filmer och om du vill jobba i disney så borde du göra en ny mulan film där människor är djur i djurvärlden.UPPFATTAT!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Ska bli kapten!

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet  9 februari 2020 kl. 20:20:26
jag ber om ursäkt för att jag blev arg på er och att ni inte jobbade med disney men jag trodde att ni kände nån på disney  glöm att jag sa allt det jag sa men jag blev bara arg på att ingen dubbades till svenska för det gör mig arg och olycklig för det och gör mitt hjärta krossat men ni säger väl till mig om det ska dubbas eller inte och om det inte gör det så blir det en annan uppföljare med svenskt tal som gör mig lycklig som i lejonkungen och skönheten och odjuret med sång och musik  :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Hur gammal är du ?

Du skriv som ett ganska lite barn ta inte illa upp.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 10 februari 2020 kl. 16:12:00
Hur gammal är du ?

Du skriv som ett ganska lite barn ta inte illa upp.

Jag tror hon har nämnt att hon är 24 år gammal
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 10 februari 2020 kl. 18:46:46
ja jag är 24 år och är lite grann tonåring men jag är inget barn längre och jag undrar om du kan säga till mig om ifall svenska röstskådespelarna kommer att dubbar den nya mulan och om inte så kommer det blir en nyare mulan film med antropomorfiska djur istället för människor för jag avskyr människor som som förvandlar djur till accesoarer och hängas upp på väggen. :'( :'( :'( :'(

Jag hoppas också nya Mulan dubbas.

Men du skriv på ett lite konstigt sätt , Är du utvecklingsstörd ?

Inte för jag dömer. Är autistiske och har ADHD själv
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lilla My


clara liljeberg

ja lite grann och jag avskyr hur människor behandlar djuren illa och jag tycker inte ens om jägaren.

Elios

Här händer det saker vet jag.
Nej jag vet inte men tror nog inte att jag vill att den dubbas då jag tycker den verkar vara mer åt 13+ och inte så barn vänlig helt heller.  :o
Hade vi inte velat ha Papa Dee tillbaka om den hade dubbats så hade vi istället kunna ha hans dubbelgångare tillika senaste Melodifestivals vinnaren John Lundvik.
Men nu är ju inte Mushu med så det spelar ju ingen större roll.

clara liljeberg

men du lovade att det skulle bli dubbning och jag älskar drakar så mycket och nu tror jag att du är en svikare och en lögnare och du sårade mina dubbningskänslor. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(och alltihop är ditt fel. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(