Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Era egna idéer om vad Disney-filmerna ska handla om i framtiden

Startat av E, 22 januari 2019 kl. 17:21:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

om disney hade en svensk tolk som kan översätta mina brev till engelska borde vara löst.

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 09:37:03
om disney hade en svensk tolk som kan översätta mina brev till engelska borde vara löst.

Din bror kanske kan engelska! Fråga honom! Om han inte kan så kanske du kan fråga din mamma eller pappa!  :)

clara liljeberg

om några av min familj flyttar till usa och jobbar med disney.för jag hatar engelska för de är så jobbiga så jag föredrar de som jobbar med svenska röster.

Marcusen

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 09:43:45
om några av min familj flyttar till usa och jobbar med disney.för jag hatar engelska för de är så jobbiga så jag föredrar de som jobbar med svenska röster.
Tror du det är så enkelt att få jobba åt Disney?

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 09:43:45
om några av min familj flyttar till usa och jobbar med disney.för jag hatar engelska för de är så jobbiga så jag föredrar de som jobbar med svenska röster.

Ah men snälla rara, det är ju mycket du inte tycker om, att du ska vara så kinkig, du vill ha permanenta förvandlingar på prinsessorna och när jag försvarar dem och säger att jag tycker att förvandlingar bara ska vara för stunden så går du till personangrepp och säger att du hatar människor! Du säger att du vill ha en film med djur istället för människor och när du inte får svar så tramsar du dig och tjatar om att du inte fått svar och så säger du att du hatar engelska! Alltså, väx upp någon gång!

Att man föredrar jobb med svenska röster det är ju en åsikt och jag har full förståelse för det, jag föredrar också svenska dubbningar, men engelska är som sagt relativt lätt att förstå jämfört med många andra språk som är svåra att lära sig...

Men snälla, du måste lära dig att man inte kan få allt här i världen!

Citat från: Marcus R skrivet 20 juli 2021 kl. 09:53:30
Tror du det är så enkelt att få jobba åt Disney?

Knappast, jobb är ingenting man får gratis här i livet!

clara liljeberg

nu är ni elaka mot mig och jag bestämmer när jag får mina önskningar uppfyllda så nu ringer jag till casper om att skynda på med mina önskningar så att de blir uppfyllda. :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 10:00:02
nu är ni elaka mot mig och jag bestämmer när jag får mina önskningar uppfyllda så nu ringer jag till casper om att skynda på med mina önskningar så att de blir uppfyllda. :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

För SISTA GÅNGEN! Det är INGEN här som är elak mot dig! Det är snarare DU som är elak mot oss andra när vi sagt våra åsikter, förmanat hur du uttryckt dig eller uttryckt en annan åsikt än den du har! Hur många gånger ska jag behöva säga det!

Som sagt, om du ger kritik så får du ta kritik, punkt slut!

Om du inte vill att andra ska vara "elaka" mot dig så bör du faktiskt sluta tramsa dig och börja tänka efter över hur du uttrycker dig även om alla inte tycker som du!

clara liljeberg

nu har jag skrivit till min bror casper om att skynda på med filmskapandet om disney vägrar svara på mina brev och inte har en tolk som kan översätta mina brev som är på svenska.snart får du äta dina strumpor för resten av dina liv.

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 10:25:59
snart får du äta dina strumpor för resten av dina liv.

Aldrig i livet! Du bestämmer inte över mig och jag vägrar att äta strumpor!

clara liljeberg

jo det kan jag för jag utmanar dig på filmduell och om du inte vill det så har jag lärt mig läxan och jag vill att disney skapar en drakkärleksaga där svarta draktjejen jenny är störtkär i mushu som var stiligare än nånsin och där kinas invånare är djur istället för människor där mulan och shang är svanar där de borde flyga och att det skulle få plats med palace pets som i kung fu panda som är befolkad av antropomorfa djur så nu bor jag i tekannan tills nån hittar mig som den nya önskedraken eller drakanden som man kallas nuförtiden så att jag uppfyller finnarens önskningar.

Marcusen

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 10:25:59
nu har jag skrivit till min bror casper om att skynda på med filmskapandet om disney vägrar svara på mina brev och inte har en tolk som kan översätta mina brev som är på svenska.snart får du äta dina strumpor för resten av dina liv.
Vem tror du att du är? Du bestämmer inte över någonting! Vad är det för fantasivärld du lever i där de tror att allt du vill kan uppnås bara för att du vill det? Inse faktum vi lever i verkligheten!

Steffan Rudvall

Ni slösar bara er tid när ni försöker konversera med henne hon kommer inte hålla med er eller förstå era synpunkter utan bara försöka bråka med er.

clara liljeberg

nu har jag lärt mig läxan så du behöver inte ringa till polisen för den är bara tecknat så man får hitta på precis vad som helst och jag vill att disney skapar en handritad drakkärlekssaga där draktjejen jenny blir störtkär i mushu som var stiligare än nånsin och att kinas invånare är djur istället för människor där vakterna var noshörningar och mulan och shang blir svanar och prinsessorna i kejsarens palats var tranor för tranor är bra på kung fu och att det får plats med palace pets så nu tänker jag skapa ett nytt forum där det bara är folk som jag som är trött på människor kan skriva mina inlägg och nu tänker jag leva livet som drakande i en magisk tekanna om du inte kollade på zootropolis som kan komma på bättre tankar. :'( :'(

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 11:04:58
...om du inte kollade på zootropolis som kan komma på bättre tankar. :'( :'(

Det är en av de bästa och snyggaste Disneyfilmerna som någonsin gjorts!  :)

Men vi borde som sagt hålla oss till ämnet!

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 10:00:02
nu är ni elaka mot mig och jag bestämmer när jag får mina önskningar uppfyllda så nu ringer jag till casper om att skynda på med mina önskningar så att de blir uppfyllda. :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
DU e elak mot oss & du e värsta glädjedödaren! >:( >:( >:( >:(