Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Djurförvandlingar

Startat av clara liljeberg, 1 maj 2020 kl. 05:12:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 februari 2021 kl. 22:38:35
Vilken film är det?
Det är en svensk film som heter Råttis den är animerad men jag skulle inte rekommendera den för barn.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 februari 2021 kl. 22:42:34
Det är en svensk film som heter Råttis den är animerad men jag skulle inte rekommendera den för barn.

den är skit ! >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 februari 2021 kl. 22:42:34
Det är en svensk film som heter Råttis den är animerad men jag skulle inte rekommendera den för barn.

Sökte just upp den på Google och den såg inte alls något vidare ut...  :-\

Vill man se en bra film med råttor så rekommenderar jag hellre Råttatouille...


clara liljeberg

jag vet att wonder woman är en valross i djurversionen.

clara liljeberg

vilka djur finns det i ett annat universum där marvels är djur istället för människor.iron man är en mus.

clara liljeberg

hur tror du att människorna i mulan skulle bli för djur eftersom jag har skrivit brev till regissören och hoppas att det kommer att sändas en serie där prinsessorna var i djurversioner på svtplay eftersom jag har sett att jasmine kommer att bli nån typ av fågel eftersom att det finns några symboler som finns  i agrabah och om vanelope är en oxhackare borde det finnas en flygtävling och om mulan är en svan så borde hon flugit till platserna och jane är ett vårtsvin eftersom jag har sett ett avsnitt ur djungel-george om att han kanske är ett vårtsvin eftersom han måste ta reda på vem han är och du har inte sett där fille är ett vildsvin och adonis är en påfågel och herkules till en lemur genom att ha styrkan i svansen och sa ju att svansar är användbara.du är avis på att mitt förslag till regissören om att disney-människor borde blir till djur är bättre än du.

clara liljeberg

vad säger du om vad rapunsel borde bli för djur förutom fågel som hon blir förvandlad till i djurversionen där djur pratar och tänker som människor och jag såg i ett avsnitt att dvärgar var grodor och att snövit är en pingvin i titeln spegel spegel på pingvinen där och att hennes röst miakela ardia var penny pingvin.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 17 mars 2021 kl. 10:45:52
vad säger du om vad rapunsel borde bli för djur förutom fågel som hon blir förvandlad till i djurversionen där djur pratar och tänker som människor och jag såg i ett avsnitt att dvärgar var grodor och att snövit är en pingvin i titeln spegel spegel på pingvinen där och att hennes röst miakela ardia var penny pingvin.
Mikaela Ardai Jennefors

clara liljeberg

just det som var penny pingvin,vad tror du om askungen kommer att bli en ko eftersom jag ha sett en ko på en glassko på klara färdiga  kapow och kanske ariel är en anka på grund av att det fanns en ariel i ankliv där kirke är en gris.

clara liljeberg

jag tror att belle borde bli uggla eftersom ugglor är smartaste djuret i världen och vilket tror du tiana kommer bli för djur som kan lägga ägg och även naveen eftersom det alltid måste vara två djur av samma art så att det blir några ägg i en med bara djur istället för människor och jag tror vippans djurform är en påfågel på grund av att hon flyger med vingar.elsa och anna borde vara uttrar eftersom det fanns utterversioner i zootropolis eller kanske elefanter.

clara liljeberg

borde det inte funnits en film där prinsessorna och alla människorna var djur istället för människor och att några borde leva av sin egen som till ex två ugglor och två fåglar.

clara liljeberg

är ikaros verkligen förvandlad till ett näbbdjur och att kirke är en gris.

clara liljeberg

borde inte mitt svar från filmregissören komma eftersom jag skrev ett brev till dom om att prinsessorna borde vara i sina djurversioner och att alla människorna i prinsessvärlden var djur istället för människor och att mei,su och ting-ting borde bli kanske sköldpaddor eller grisar.