Forumnyheter:

På grund av missbruk den senaste tiden går det inte längre för oregistrerade gäster att skriva nya inlägg. Det är en tillfällig åtgärd för att få bukt på problem med skräpinlägg, och genomförs högst motvilligt. Jag vill därför be alla som brukar skriva inlägg som gäst att registrera er som medlem - det går på 30 sekunder, och är givetvis gratis.

Huvudmeny

Powerpuffpinglorna rebot

Startat av gstone, 5 juli 2022 kl. 19:21:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Vilka är rösterna i : Powerpuffpinglorna  2016 ?

Elios

Helt nya. Man bara saknar dem gamla rösterna som var med. Gizela Rasch och Co.  8) 8)

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  5 juli 2022 kl. 20:21:11
Helt nya. Man bara saknar dem gamla rösterna som var med. Gizela Rasch och Co.  8) 8)
Vem spelar Gizela Rasch i originalserien? De är inte helt nya förresten Dan Bratt var ju till exempel tillbaka som borgmästaren.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2022 kl. 20:26:33
Vem spelar Gizela Rasch i originalserien? De är inte helt nya förresten Dan Bratt var ju till exempel tillbaka som borgmästaren.

Fröken Bellum, Läraren, Sedusa etc.

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet  5 juli 2022 kl. 20:43:43
Fröken Bellum, Läraren, Sedusa etc.
Jag frågade för att vissa påstår att hon även spelar en av Powerpuffpinglorna (vilket hon inte gör i alla fall inte i originalserien).

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2022 kl. 20:47:28
Jag frågade för att vissa påstår att hon även spelar en av Powerpuffpinglorna (vilket hon inte gör i alla fall inte i originalserien).

Det vet jag ingenting om. Hade för mig det diskuterades om Lena Ericsson. För man vet ju att hon 100% spelade Blomman men många har diskuterat ifall hon inte även gör Bubblan och det tror jag också. Det låter som det verkligen skulle kunna vara det.