Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vad jobbar ni med?

Startat av TonyTonka, 23 februari 2022 kl. 22:28:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Ja, vad är erat yrke? Själv är jag på daglig verksamhet pga mina diagnoser. :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Disneyfantasten

Jag är också på daglig verksamhet precis som du.

Steffan Rudvall

Jag är musiklärare inom grundskolan.

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Steffan Rudvall

Citat från: TonyTonka skrivet 23 februari 2022 kl. 22:39:03
Vilka årskurser har du?
Jag har årskurs 1 till 9 och vissa år även förskoleklass.

Skokaka

Jag har också daglig verksamhet. Jag skriver nyheter.

Adam

Jag har provat på olika arbetsplatser i några år nu, om man borträknar då jag sommarjobbade 2015. Först som barnskötare 2018, därefter på Jysk 2019, sedan som städpersonal mellan 2020 och 2021, och nu senast på företaget BS Kemi 2021.
Just nu pluggar jag bara, annars.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Daniel Hofverberg

Mitt ordinarie arbete (d.v.s. inte arbetet med Dubbningshemsidan) är på Nordiskt Valideringsforum AB i Skellefteå, där jag jobbar som programmerare och webbdesigner; plus dessutom en del teknisk support och kundtjänst (via telefon och e-post).

Citat från: TonyTonka skrivet 23 februari 2022 kl. 22:28:05
Själv är jag på daglig verksamhet pga mina diagnoser. :)
Ursäkta en dum fråga, men vad menas med daglig verksamhet?

Lilla My