Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Erika

Citat från: gstone skrivet  1 juni 2023 kl. 15:32:39Nu blir jag sur på dig.
Andas in och räkna till tio, sedan släpper du det hela. Alla har olika åsikter.

MoonFace


gstone

Jag tycker Super Mario Bros. Filmen är överskattad  ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Erika

Citat från: gstone skrivet  1 juni 2023 kl. 17:05:10Jag tycker Super Mario Bros. Filmen är överskattad  ;)
Och det får du tycka. Som sagt, alla har olika åsikter.

gstone

Citat från: Erika skrivet  1 juni 2023 kl. 17:58:15Och det får du tycka. Som sagt, alla har olika åsikter.
Okej.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Beror väl på hur man ser det.

Ser man till inkomstkassan så är Super Mario Bros Filmen större än Frost.

Men Frost mottogs mest av positiva recensioner medans Super Mario Bros Filmen mottogs av blandade recensioner.

Personligen skulle jag säga att jag utan tvekan föredrar Frost framför Super Mario Bros Filmen, den sistnämnda filmen tycker jag visserligen var bra också, men inte sådär bra.

Mathilda Gustafsson

Jag vill gnälla på folk som säger att det finns en dialekt som heter norrländska. Inser inte de att Norrland är halva Sverige?

Goliat

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  8 juni 2023 kl. 20:49:15Jag vill gnälla på folk som säger att det finns en dialekt som heter norrländska. Inser inte de att Norrland är halva Sverige?
Då kan jag gnälla på att folk ska sluta säga att jag bor i Norrland, bor i samma höjd som Stockholm. Ska säga till de i Småland att de bor i Skåne, får vi se. :P

Mathilda Gustafsson

Citat från: Goliat skrivet  9 juni 2023 kl. 16:27:44Då kan jag gnälla på att folk ska sluta säga att jag bor i Norrland, bor i samma höjd som Stockholm. Ska säga till de i Småland att de bor i Skåne, får vi se. :P
Det är inte jag som har kommit på att Sverige ska delas upp i tre delar men nu är det så och Norrland är halva Sverige.

Elios

Citat från: Goliat skrivet  9 juni 2023 kl. 16:27:44Då kan jag gnälla på att folk ska sluta säga att jag bor i Norrland, bor i samma höjd som Stockholm. Ska säga till de i Småland att de bor i Skåne, får vi se. :P
Vilka har sagt det och får jag fråga vart bor du nånstans!? Om det är i samma höjd som Stockholm så tycker jag inte att det är Norrland iallafall så du vet. 

Steffan Rudvall

Citat från: Goliat skrivet  9 juni 2023 kl. 16:27:44Då kan jag gnälla på att folk ska sluta säga att jag bor i Norrland, bor i samma höjd som Stockholm. Ska säga till de i Småland att de bor i Skåne, får vi se. :P
Det här är ju bara att titta på en karta så inser de att de har väldigt fel.

gstone

Jag vill gnälla på att Disney inte svara på Daniels mail ! >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar

Citat från: gstone skrivet  9 juni 2023 kl. 16:53:25Jag vill gnälla på att Disney inte svara på Daniels mail ! >:(
Dom stora filmbolaget bryr sig inte om privatpersoner. Dom håller information om dubbning för sej inte till privatpersoner.

gstone

Citat från: Oskar skrivet  9 juni 2023 kl. 16:59:09Dom stora filmbolaget bryr sig inte om privatpersoner. Dom håller information om dubbning för sej inte till privatpersoner.

Försvar du dom ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Oskar