Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Hoppastråden

Startat av Skokaka, 18 maj 2023 kl. 21:23:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten


Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 maj 2023 kl. 20:17:45Samma här, samma med Myggan i Magnus och Myggan;

https://i-viaplay-com.akamaized.net/viaplay-prod/753/904/1633503603-77bf461c2043475c26ba8e8fde6a1cd048dcd591.jpg?width=840&height=472
Förmodligen den enda myggan som jag inte har någonting emot. (Då han är inte som riktiga myggor och jag tvivlar på att  han tycker om blod. Dock så gillar han att läsa. ;) )

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 28 maj 2023 kl. 13:40:31Förmodligen den enda myggan som jag inte har någonting emot. (Då han är inte som riktiga myggor och jag tvivlar på att  han tycker om blod. Dock så gillar han att läsa. ;) )
Jag gilar nog Snabeln mer.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Jag hoppas kriget i Ukraina ska tar slut.  ::)

gstone

Jag hoppas verkligen att sången i Elementärt dubbas till svenska :D

Den kommer spelas tvågånger fröst under filmenoch sedanöver eftertexterna.

Jag hoppas att dom dubbar den när spelas första gången.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Citat från: Elios skrivet 28 maj 2023 kl. 14:02:00Jag hoppas kriget i Ukraina ska tar slut.  ::)
Det kan vi nog alla hålla med om :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 28 maj 2023 kl. 14:02:00Jag hoppas kriget i Ukraina ska tar slut.  ::)

Det gör vi alla.

Skokaka


Elios


gstone

Jag hoppas Disney för ett mer framgångsrikt år än 2022 :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 29 maj 2023 kl. 12:19:41Jag hoppas Disney för ett mer framgångsrikt år än 2022 :)
Hoppas jag med, inte minst med Önskan som jag förut nämnde.

Steffan Rudvall

Ledarbytet verkar än så länge vara positivt, och jag är nöjd att det var just Bob Iger som fick återvända.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 maj 2023 kl. 15:59:02Ledarbytet verkar än så länge vara positivt, och jag är nöjd att det var just Bob Iger som fick återvända.
Den gamla var ju homofob  >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Soscla

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 maj 2023 kl. 21:31:43Även om jag inte heller gillar myggor så tycker jag att de ska få fortsätta finnas, annars blir det ju obalans i naturen, trots allt finns det många djur som äter dem.

Men jag hoppas att vår planet blir räddad och att vår jord blir mer fredlig och mindre våldsam och mindre kriminell och att all tjuvjakt försvinner och att fler billiga snabbtåg tillverkas så att folk kan resa mer miljövänligt.
Du tog orden ur munnen på mig! Jag önskar också allt detta! Hoppas hoppas hoppas, önskar, önskar, önskar!!! 
Det FINNS ju inget annat som är viktigare, liksom!
It's so fluffy I'm gonna die!

Disneyfantasten

Citat från: Soscla skrivet 30 maj 2023 kl. 22:36:09Du tog orden ur munnen på mig! Jag önskar också allt detta! Hoppas hoppas hoppas, önskar, önskar, önskar!!!
Det FINNS ju inget annat som är viktigare, liksom!

Så glad jag är att du håller med, du är verkligen så klok och förnuftig.