Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 september 2021 kl. 19:08:01
Ariel

Rätt igen! Den nyfiknaste och äventyrslystnaste av alla prinsessor!

MOA

Vem låter såhär?

Steffan Rudvall



Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är en liten detektiv som påbörjar en snart med samarbete med en kirurg som är nyss hemkommen efter en tjänst i Mellanöstern!

De hjälper en liten flicka att få tillbaka sin kidnappade pappa! Den ondskefull man ligger bakom allting och planerar att avsätta drottningen och ta över tronen i London, han sände sin träbenta hantlangare att kidnappa pappan och om hans undersåtar sviker honom ger han dem till sin katt!

Så småningom lyckas denna detektiv besegra skurken, rädda London och återföra fadern och dottern och kirurgen får stanna och hjälpa honom lösa fler framtida fall!

Vilken karaktär söker jag?

(detta är förresten mitt 13 000:e inlägg på detta forum)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 september 2021 kl. 09:26:23
Detta är en karaktär!

Det är en liten detektiv som påbörjar en snart med samarbete med en kirurg som är nyss hemkommen efter en tjänst i Mellanöstern!

De hjälper en liten flicka att få tillbaka sin kidnappade pappa! Den ondskefull man ligger bakom allting och planerar att avsätta drottningen och ta över tronen i London, han sände sin träbenta hantlangare att kidnappa pappan och om hans undersåtar sviker honom ger han dem till sin katt!

Så småningom lyckas denna detektiv besegra skurken, rädda London och återföra fadern och dottern och kirurgen får stanna och hjälpa honom lösa fler framtida fall!

Vilken karaktär söker jag?

(detta är förresten mitt 13 000:e inlägg på detta forum)
Grattis! Det är Basil.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 september 2021 kl. 09:28:39
Grattis! Det är Basil.

Alldeles riktigt! Disneys största detektiv!

Mathilda Gustafsson


Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är en blå man som genom magi kan göra sig stor och liten och forma sig till vad han vill!

Han är instängt i ett visst föremål i tusentals år och befrias av en gatkille som tar hjälp av honom att få prinsessan!

Vilken karaktär söker jag?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 september 2021 kl. 09:35:00
Detta är en karaktär!

Det är en blå man som genom magi kan göra sig stor och liten och forma sig till vad han vill!

Han är instängt i ett visst föremål i tusentals år och befrias av en gatkille som tar hjälp av honom att få prinsessan!

Vilken karaktär söker jag?
Anden...

Disneyfantasten



Disneyfantasten

Detta är en karaktär!

Det är en väldigt fin mamma med vit päls och stor lurvig svans och har tre barn varav den mittersta är mest lik henne på många sätt!

En dag kommer en supersnygg kille med svans och betraktar henne mycket väl och flyttar ihop med henne!

Vilken karaktär söker jag?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 september 2021 kl. 21:52:52
Detta är en karaktär!

Det är en väldigt fin mamma med vit päls och stor lurvig svans och har tre barn varav den mittersta är mest lik henne på många sätt!

En dag kommer en supersnygg kille med svans och betraktar henne mycket väl och flyttar ihop med henne!

Vilken karaktär söker jag?
Duchess.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 september 2021 kl. 22:17:06
Duchess.

Helt riktigt! Den vänligaste och tillgivnaste av alla Disney-mammor!