Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Multilanguage

Startat av MOA, 10 december 2023 kl. 17:37:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 oktober 2024 kl. 23:35:1199% Skitsnack LoL, kommer se avsnitt av Rockos Moderna Liv & ta med det citatet. Video kommer i framtiden
Ja, jag nämnde det Karin sa förut vid ett tillfälle. Också att Plankton dubbas utav en tjej på japanska, som också är med i videon. Har hört att det är nog som så eftersom små karaktärer brukar ha feminina röster, nog för att vara pitchad över deras storlekar... Tänk om Marios serier är på japanska och Toad bokstavligen har en "gullig anime karaktär" röst, då... Nåja, Mario är ju japanskt till att börja med, och Toad spelas ju utav en tjej i spelen, men i serien så är det en helt annat sak, ja...

Blir en cool video, dock. Redan taggad. :D

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet  9 oktober 2024 kl. 22:47:22Nej, vänta, jag hittade den faktiskt i en annan multilanguage video, han säger det vid 2:50 här:

https://www.youtube.com/watch?v=VR4hwgUv4A4&pp=ygUYcGxhbmt0b24gbXVsdGkgbGFuZ3VhZ2Ug
Eller... Är det Mattias Knave?... Åh, jösses. :-\🤯

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 oktober 2024 kl. 02:24:28Eller... Är det Mattias Knave?... Åh, jösses. :-\🤯
Låter mer som Mattias än Johan, blir tvungen att stryka det citatet om vi inte hittar något annat från Plankton

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 oktober 2024 kl. 09:56:37Låter mer som Mattias än Johan, blir tvungen att stryka det citatet om vi inte hittar något annat från Plankton
I en annan multilanguage video från samma avsnitt med Plankton i den så står det åtminstone att det är Johan, dock så har Will Siv påstått att det var Mattias, men det kanske är ett missförstånd... Nåja, mitt sista försök, förmodligen, är från en låt i serien, och det ÄR åtminstone Johan i den, så...

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 oktober 2024 kl. 11:28:25Längsta ranking videon hittills!

https://www.youtube.com/watch?v=GnwJ3RZ0wIc
Misstag vid nummer tretton: Nummer och namn står inte med. Och Newton kanske dog, medan de andra återvände?...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 oktober 2024 kl. 20:50:58Misstag vid nummer tretton: Nummer och namn står inte med. Och Newton kanske dog, medan de andra återvände?...
Han gick bort 2011, kommer nog göra Montana Jones nästa år fast informationen kommer från en annan sida. Andra Sonic rösten är inget misstag, han är på samma nummer för att han också spelas av Oberdan Júnior

Will Siv

(lite sen)

Är det strid du vill då har du valt rätt man! - Kapten Haddock.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 11 oktober 2024 kl. 21:54:03(lite sen)

Är det strid du vill då har du valt rätt man! - Kapten Haddock.
Inte den Haddock jag känner, aldrig hört & aldrig sett

MOA

Citat från: MOA skrivet 10 oktober 2024 kl. 23:35:45Han gick bort 2011, kommer nog göra Montana Jones nästa år fast informationen kommer från en annan sida. Andra Sonic rösten är inget misstag, han är på samma nummer för att han också spelas av Oberdan Júnior
Fick reda på att Paulo ersätter Newton redan i Super Show i den andra dubbningen där alla andra VA återvände

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 10 oktober 2024 kl. 20:48:56I en annan multilanguage video från samma avsnitt med Plankton i den så står det åtminstone att det är Johan, dock så har Will Siv påstått att det var Mattias, men det kanske är ett missförstånd... Nåja, mitt sista försök, förmodligen, är från en låt i serien, och det ÄR åtminstone Johan i den, så...
Problemet med låten, dock... I videon så är det dåligt kvalitet, det är filmad från en TV och det kan vara svårt att höra vad dom säger. I en annan video så är det bättre kvalitet MEN det är bara en bild medan det håller på. Så jag vet inte om något utav detta skulle funka, welp... :-\   

Skokaka

För en gångs skull så har jag hittat en med bra kvalitet från denna avsnitten där Johan Hedenberg faktiskt är Plankton, är mitt sista försök nu: (I 1:54)

https://www.youtube.com/watch?v=0ib8-37rg-U&pp=ygUbc3BvbmdlYm9iIGZ1biBtdWx0aWxhbmd1YWdl

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 oktober 2024 kl. 19:15:53För en gångs skull så har jag hittat en med bra kvalitet från denna avsnitten där Johan Hedenberg faktiskt är Plankton, är mitt sista försök nu: (I 1:54)

https://www.youtube.com/watch?v=0ib8-37rg-U&pp=ygUbc3BvbmdlYm9iIGZ1biBtdWx0aWxhbmd1YWdl
Jovisst är det Johan & videon kommer om ett tag

Skokaka

Jag tänkte sammanträffande nog att ta upp detta förut, men jag måste ärligt talat erkänna att jag kan inte låta bli att härma Johan Hedenberg som AOSTH Robotnik i rankingen. Alltså jag rör väl på läpparna medan han talar och gör rörelser medan det händer. ;D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 oktober 2024 kl. 22:03:43Jag tänkte sammanträffande nog att ta upp detta förut, men jag måste ärligt talat erkänna att jag kan inte låta bli att härma Johan Hedenberg som AOSTH Robotnik i rankingen. Alltså jag rör väl på läpparna medan han talar och gör rörelser medan det händer. ;D
Han är så ikonisk, många gör nog det till Long John Baldry men han låter dålig när man lyssnar på Johan