Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Karaktärer som vi INTE gillar

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:46:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Krösus Sork, han bryr sig bara om dig själv, tid, pengar och mer pengar och är elak mot allt och alla, medans alla andra skurkar i Bamse ibland kan ha vissa goda sidor i sig så saknar Krösus helt dessa!

Will Siv

Hm, låt se nu.....

Jag har inte med karaktärer som man faktiskt ska "ogilla",
e: Basil Fawlty, Mortimer Mus, Svarte Petter, huvudkaraktärerna i "Always Sunny in Philadelphia", Cal i "Titanic", Heather i "Total Drama" ( eller nån mer elak karaktär som Elina Raeder spelar ), Göte i "Snowroller", Bonnie i "Kim Possible" osv.



Titel-kararären i "Will Hunting"

Huvudpersonen i "Allt eller inget ( "The Full Monty" )

Rick Deckard i "Blade Runner"

Jyn Erso i "Rogue One"

Bud White ( Russel Crowe ) i "L.A Confidental"

Den andra poliskommissarien ( inte Gordon ) i "Batman The Animated Series".

V i "V för Vendetta".

Pepe Le Pew i "Looney Tunes" ( lite av ett gränsfall..... )

Scarlett O'Hara i "Borta med Vinden"

Mr. Potato Head i "Toy Story"-filmerna.

Farmorn i "Coco"

Disneyfantasten

Gary Giggles i Spy Kids 2, han är vad man kan kalla en typisk mobbare.

gstone

Citat från: Will Stewart skrivet 18 november 2022 kl. 22:56:00Hm, låt se nu.....

Jag har inte med karaktärer som man faktiskt ska "ogilla",
e: Basil Fawlty, Mortimer Mus, Svarte Petter, huvudkaraktärerna i "Always Sunny in Philadelphia", Cal i "Titanic", Heather i "Total Drama" ( eller nån mer elak karaktär som Elina Raeder spelar ), Göte i "Snowroller", Bonnie i "Kim Possible" osv.



Titel-kararären i "Will Hunting"

Huvudpersonen i "Allt eller inget ( "The Full Monty" )

Rick Deckard i "Blade Runner"

Jyn Erso i "Rogue One"

Bud White ( Russel Crowe ) i "L.A Confidental"

Den andra poliskommissarien ( inte Gordon ) i "Batman The Animated Series".

V i "V för Vendetta".

Pepe Le Pew i "Looney Tunes" ( lite av ett gränsfall..... )

Scarlett O'Hara i "Borta med Vinden"

Mr. Potato Head i "Toy Story"-filmerna.

Farmorn i "Coco"
Jag gillar Rick Deckard och Mr. Potato Head och Jyn Erso
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Will Siv

Citat från: gstone skrivet 26 november 2022 kl. 22:17:16Jag gillar Rick Deckard och Mr. Potato Head och Jyn Erso
Menade inte Rick Deckard i "The Incredibles"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 26 november 2022 kl. 22:17:16Jag gillar Rick Deckard och Mr. Potato Head och Jyn Erso

Jag gillar också Mr Potato Head. (detta trots att han ibland kan vara lite väl grinig, iallafall i första filmen, i 2an bevisar han dock att han ångrat det han gjorde i första filmen vilket bevisar att han är snäll egentligen)

De två andra vet jag inte vilka de är eftersom jag aldrig sett filmerna.

Disneyfantasten

Citat från: Will Stewart skrivet 18 november 2022 kl. 22:56:00Pepe Le Pew i "Looney Tunes" ( lite av ett gränsfall..... )

Farmorn i "Coco"

Farmor kan jag hålla med om, hon går till anfall mot alla musikanter och förstör musikinstrument.

Du tänker antagligen på att Pepe alltid är ute efter den där svartvita honkatten?

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 november 2022 kl. 22:29:34Farmor kan jag hålla med om, hon går till anfall mot alla musikanter och förstör musikinstrument.

Du tänker antagligen på att Pepe alltid är ute efter den där svartvita honkatten?
Precis.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 november 2022 kl. 22:29:34Farmor kan jag hålla med om, hon går till anfall mot alla musikanter och förstör musikinstrument.

Du tänker antagligen på att Pepe alltid är ute efter den där svartvita honkatten?
En skunk till våldtäktsman,int tillåtet enligt metoo lagen.
Vet att de e gjort för humor men acceptabel humor har ändrats så mycket genom åren.
Pepe kan därför int va med i nya Looney Tunes,han har aldrig varit en av de mest populära heller.Bara en skunk som förför en honkatt för sitt egna behov.

MOA


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 11 september 2022 kl. 12:57:39Jag gillar inte Glen Quagmire.
Du tycker att HAN är dålig? Visst är han en pervert, men Herbert är helt sjuk i huvudet! (Och jag borde nog inte förklara varför, annars...)