Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 februari 2023 kl. 00:19:28Eftersom det är Alla hjärtans dag just nu så kommer jag att ha den här bilden för tillfället...
😍😍

TonyTonka

Har varit halvt inaktiv här på forumet de senaste veckorna på grund av en väns bortgång, men nu är jag tillbaka och firar det genom att byta bild till en av mina favoritserier. :D
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

MOA

Nu har jag Agent Kurre & Marocko Mole för att de e ett annat program från min barndom

Disneyfantasten

I år så fyller Disney-studion 100 år så med anledning av detta kommer jag att ha denna bild från och med nu.

Mathilda Gustafsson


MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  1 mars 2023 kl. 20:51:29För att hon är en stark Independent woman!
Riktigt bra karaktärsutveckling, jag älskar dessa egenskaper hos kvinnor
Finns en anledning till de...

Elios

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  1 mars 2023 kl. 20:51:29För att hon är en stark Independent woman!
Det lär vi få se mer av i den nya Mario filmen då ja. ;D  ;D

Skokaka

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  1 mars 2023 kl. 20:51:29För att hon är en stark Independent woman!
Att döma av trailern så kommer Peach nog att sparka lite ass. Och det verkar som att Luigi är personen som blir kidnappad och räddad istället. Är glad att se denna ändringen för att inte bli kontroversiell. :)

Steffan Rudvall

De har nog tänkt lite här faktiskt, för som vi vet är Luigi den fege lillebrodern och då är det logiskt att det är han som blir kidnappad och behöver räddas.

Skokaka


Elios


Skokaka

Citat från: Elios skrivet  2 mars 2023 kl. 02:25:06Du vet väl att han egentligen är en räv?
Jo. Men rävar har ju kattliknande utseenden.

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet  2 mars 2023 kl. 18:15:40Jo. Men rävar har ju kattliknande utseenden.

De smyger och tassar som katter men de är hunddjur.

Skokaka


moviefan